hey, ik heb een vraagje over nero burning rom. Hoe moet ik hiermee een cd branden met muziek die op mijn pc staat, die mijn reloop rmp - 30 kan afspelen? welke stappen etc? of kan het met een ander porgramma nog makkelijker?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nero burning rom
Collapse
X
-
Als je er gewoon voor kiest om een audio cd te branden dan moet dat eigenlijk wel goed komen. Daarna gewoon de stappen op je scherm volgen en tadaa klaar.
Zo ie zo is het over het algemeen niet verstandig om een mp3 cd te branden. Die worden niet altijd even lekker gelezen en even snel geladen. Er zijn zelfs spelers die ze helemaal niet lezen of het er een hoop functie's niet doen.
-
met audio cd kan ik maximaal 120minuten :S en hij zegt als ik het probeer met een mp3 bestand van een uur: '' uw complicatie kan niet op dit medium worden geschreven. Voer een medium van het juiste type in of pas de instellingen van uw complicatie aan om ze compatibel te maken met het huidige medium'' DUS WIE O WIE KAN MIJ HELPEN???? :S
Comment
-
Originally posted by God is a dj View Postmet audio cd kan ik maximaal 120minuten :S
Originally posted by God is a dj View Posten hij zegt als ik het probeer met een mp3 bestand van een uur: '' uw complicatie kan niet op dit medium worden geschreven. Voer een medium van het juiste type in of pas de instellingen van uw complicatie aan om ze compatibel te maken met het huidige medium'' DUS WIE O WIE KAN MIJ HELPEN???? :S
Succes!
Comment
Comment