Announcement

Collapse
No announcement yet.

nero burning rom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nero burning rom

hey, ik heb een vraagje over nero burning rom. Hoe moet ik hiermee een cd branden met muziek die op mijn pc staat, die mijn reloop rmp - 30 kan afspelen? welke stappen etc? of kan het met een ander porgramma nog makkelijker?

Als je er gewoon voor kiest om een audio cd te branden dan moet dat eigenlijk wel goed komen. Daarna gewoon de stappen op je scherm volgen en tadaa klaar.

Zo ie zo is het over het algemeen niet verstandig om een mp3 cd te branden. Die worden niet altijd even lekker gelezen en even snel geladen. Er zijn zelfs spelers die ze helemaal niet lezen of het er een hoop functie's niet doen.

Comment

met audio cd kan ik maximaal 120minuten :S en hij zegt als ik het probeer met een mp3 bestand van een uur: '' uw complicatie kan niet op dit medium worden geschreven. Voer een medium van het juiste type in of pas de instellingen van uw complicatie aan om ze compatibel te maken met het huidige medium'' DUS WIE O WIE KAN MIJ HELPEN???? :S

Comment

Originally posted by God is a dj View Post
        met audio cd kan ik maximaal 120minuten :S
        Ik denk dat je nog niet weet dat je 2 soorten branden hebt, je kunt als het ware gewoon mp3 bestandjes plakken naar de cd, geloof ik voor 720 mb. Dat zijn toch wel een stuk of 40 nummers(van goede kwaliteit). Je kopiert dan dus gewoon 40 nummers van je computer naar de cd, net zoals je bijvoorbeeld foto´s op een cd´tje zet. De andere manier van branden is een audio cd maken. De bestanden zijn dan geen mp3 bestanden meer, en naar mijn weten kan op een audio cd maar 80 minuten aan muziek gezet worden. 120 minuten is dus al vreemd, maar 80 minuten is toch nog tussen de 10 en 20 nummers. Meer moet je er ook niet op willen zetten, dan wordt het een onoverzichtelijke bende. De kwaliteit van een audio cd is overigens veel hoger dan die van een mp3 cd.

Originally posted by God is a dj View Post
        en hij zegt als ik het probeer met een mp3 bestand van een uur: '' uw complicatie kan niet op dit medium worden geschreven. Voer een medium van het juiste type in of pas de instellingen van uw complicatie aan om ze compatibel te maken met het huidige medium'' DUS WIE O WIE KAN MIJ HELPEN???? :S
        Misschien heb je een cd-r er in gedaan die al een keertje is gebruikt, op een cd-r kun je namelijk maar één keer branden. Je kunt hem daarna niet weer leeghalen en opnieuw gebruiken. Probeer het met een nieuw cd´tje. Of zoals ik hierboven heb uitgelegd, ga naar het station waar de cd in zit, open de "map" en plak het mp3 bestand daarin. Of je alle bestanden apart kun plakken weet ik eigenlijk niet, of je dan zeg maar je ene beurt al verspeeld hebt. Voor de zekerheid kun je beter alles in een keer plakken.

Succes!

Comment

nop het was een cd rw, ik probeer het wel keertje met een cd r

Comment

Cd rw, wil inderdaad niet altijd evengoed werken. Dit heb ik namelijk ook al eens meegemaakt.

Een gewone cd is van betere kwaliteit dan een cd rw(kwaliteit gaat achteruit naar maten je hem leeg haalt, dus hoe vaker je hem gebruikt en leeg haalt hoe minder de kwaliteit van rw word)

Comment

Working...
            X