Announcement

Collapse
No announcement yet.

disc error!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat het gewoon ligt aan je cd speler, die kan geen gebrande cd´tjes kunnnen afspelen denk ik zo. Of probeer een kwaliteitsmerk als Philips!

Comment

oh nice met nero trial lukt het nu :) is er geen programma met de zelfde kwaliteiten als nero dat graits is? i-tunes en wmp werken dus niet :S

Comment

Ik heb op mijn pc nero startsmart essentials staan, ik brand nooit cd's maar heb dat nu eens getest en ze spelen toch goed, ik denk dat dit een gratis programma is van nero maar ben niet zeker.

Comment

Toch vreemd dat de andere programma's het niet doen.
          Ik brandde vroeger met windows media player en tegenwoordig met itunes, nooit problemen gehad. Zelfs niet als hij op hoge snelheid stond (16x of meer)

Comment

Als ik brand brand ik met iTunes en ik heb er met snelheid x1 nooit problemen mee!

Comment

Maar Nero zal altijd beter zijn dan itunes/windows media player of wat voor programma dan ook. Want Nero is gemaakt om te kunnen branden enzo.

Die andere programma's zijn gemaakt om als 'doel' muziek af te spelen(terwijl dat nog niet eens altijd goed gaat) en niet om te kunnen branden.

Comment

Maar Nero zal altijd beter zijn dan itunes/windows media player of wat voor programma dan ook. Want Nero is gemaakt om te kunnen branden enzo.
                iTunes is ook gemaakt om te kunnen branden (anders kon hij het niet), het programma kan alleen nog véél meer als alleen branden. Ik zie dus niet in waarom een programma dat alleen kan branden beter is dan een programma waarin je muziek kan kopen, iOS apparaten syncen, films kopen, apps kan downloaden en kan branden, leg mij dus maar eens uit waarom Nero beter is.

Die andere programma's zijn gemaakt om als 'doel' muziek af te spelen(terwijl dat nog niet eens altijd goed gaat) en niet om te kunnen branden.
                Waarom geef je een programma wat alleen muziek kan afspelen dan zoveel andere functies mee? Je kan met iTunes gewoon branden hoor, je moet alleen wel de goede instellingen maken. Als op jouw computer iTunes vastloopt heb je vast geen goede computer...

Comment

ah t lag blijkbaar aan de cd'tjes doet het nu wel :)

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                    iTunes is ook gemaakt om te kunnen branden (anders kon hij het niet), het programma kan alleen nog véél meer als alleen branden. Ik zie dus niet in waarom een programma dat alleen kan branden beter is dan een programma waarin je muziek kan kopen, iOS apparaten syncen, films kopen, apps kan downloaden en kan branden, leg mij dus maar eens uit waarom Nero beter is.

Waarom geef je een programma wat alleen muziek kan afspelen dan zoveel andere functies mee? Je kan met iTunes gewoon branden hoor, je moet alleen wel de goede instellingen maken. Als op jouw computer iTunes vastloopt heb je vast geen goede computer...
                    Omdat Nero specifiek gemaakt is te branden! En itunes niet.
                    Waarom doet itunes dit tegenwoordig ook? Ze MOETEN mee met de toekomst en met wat de mensen tegenwoordig doen (geen cd's kopen maar branden).

Dat het niet werkte lag niet aan de pc, lag meer aan mij.

Comment

Ze gaan mee met wat de mensen doen en dat is niet branden, dat is het luisteren van muziek vanaf je telefoon, iPod, enz. En als je nu ergens zonder iPod muziek wil luisteren neem je je USB stick mee... iTunes is inderdaad niet alleen een brandprogramma, het kan veel meer...

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                        Ze gaan mee met wat de mensen doen en dat is niet branden, dat is het luisteren van muziek vanaf je telefoon, iPod, enz. En als je nu ergens zonder iPod muziek wil luisteren neem je je USB stick mee... iTunes is inderdaad niet alleen een brandprogramma, het kan veel meer...
                        Ja, het kan meer. Maar wel van elke stap maar een deel.

Muziek luisteren met itunes is minder dan met VDJ/Traktor.
                        Branden met itunes is minder dan Nero.

Comment

Met Traktor luister je geen muziek, je draait er muziek mee. Met iTunes kan je perfect al je muziek kopen, ordenen, op al je iOS apparaten zetten en branden!

Comment

En ik brand nog steeds met windows media player, niks mis mee. :D

Comment

Maarja dit blijft ieder zijn mening, dus bij deze discussie haak ik af.

Comment

Working...
                              X