Hey, ik heb een reloop rmx-40 en 2x rmp-30 en nu vroeg ik mij af waar sluit ik hem op aan > check ff een foto in de shop, want heb beperkt aansluitingen. En hoe regel ik het geluid > harder en zachter. Het zijn wel hele simpele speakertjes die ik nog had staan : xmini
Announcement
Collapse
No announcement yet.
actieve luidsprekers
Collapse
X
-
de xmini's zijn niet echt geschikt om op een mengpaneel aan te sluiten, ze zijn gemaakt om makkelijk mee te nemen naar waar dan ook en aan te sluiten om ipod, mobiel etc.
De xmini heeft alleen een (kleine)jack aansluiting en het mengpaneel heeft een aansluiting voor tulp. Je hebt dus een verloopkabeltje nodig van tulp naar female jack.
Het volume kun je vervolgens regelen met de master fader.
Comment
-
Haha, toen ik zelf m´n eerste mixer kocht een paar jaar terug, heb ik de eerste 2 maanden onwetend m´n logitech boxjes in een van de tulpuitgangen van TAPE gehad omdat ik geen 3.5mm jack kon vinden en het gaatje leek even groot.. Het werkte wel, wist ik veel!
Maargoed, misschien dat jij die 3.5mm ook in een uitgang hebt gestoken die daar helemaal niet voor bedoelt is?
Comment
-
Helaas hebben ze de: |2x RCA male - mini jack 3.5mm female| niet bij bax...
Zouden ze eigenlijk wel moeten doen. want dit is een kabel waar veel mensen naar zoeken.
zeker de beginnende DJ's die graag hun computer setje op de MIDI - Mixer willen aansluiten (zoals mij :D)
Comment
Comment