Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koptelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

TNX!!! :p eindelijk een antwoord waar ik wat mee kan

Comment

wat bedoel je met de kanaal schuif? waarmee ik van ch1 naar ch2 kan? want hoor nu twee nummers rechts hard en twee nummers links zacht :/

Comment

of bedoel je daarmee de crossfader?

Comment

Van kanaal 1 naar 2.

Comment

:S als ik cue uitdruk op rmx-40 dan hoor ik het heel zacht door mijn koptelefoon ook al zet ik het cue level vol open :S dan kan ik wel switchen tussen mijn kanalen met de kanaal switcher > draaiknop. Zet ik cue aan van ch1 en ch2 en cue aan boven die kanaal switcher dan hoor ik ik het geluid rechts hard van ch1 en ch2 en links hoor ik geen ruk. nu wil ik ch1 naar het linker oor brengen en ch2 rechts hoe doe ik dat? heb dus geen '' kanaalschuif'' maar een ''kanaal draaier'' check anders een foto op bax van de rmx-40 om beeld bij dit verhaal te krijgen

Comment

Originally posted by God is a dj View Post
              heb dus geen '' kanaalschuif'' maar een ''kanaal draaier'' check anders een foto op bax van de rmx-40 om beeld bij dit verhaal te krijgen
              Ik heb gekeken. Deze is het toch? http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/relo...t-details.html

Dan heb je het helemaal verkeerd. Want dan is de draaiknop, de volume.
              De schuif beneden is de 'kanalenschuif', deze zit onder de kanaalfaders.

Als je dat probeert MOET hij het doen.

Comment

onder de kanaal faders zit de cross fader tog? light horizontaal en kanaal faders verticaal> daar kan ik ook instellen tussen welke kanalen de crossfader werkt Boven de fx on/off die rode knop kan ik schakelen van kanaal naar kanaal ? :S

Comment

Working...
                X