Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor S2, Reloop 3 of Pioneer DDJ-Ergo? Geef je mening..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor S2, Reloop 3 of Pioneer DDJ-Ergo? Geef je mening..

Stel je top 3 samen en geef je mening welke jij het beste vindt!!

Ik zou hier niet teveel echt gegronde ervaringen van alle 3 in 1 post verwachten. Zeker niet aangezien de pioneer ergo en de s2 net nieuw zijn. Hier zal dus nagenoeg niemand echte gebruikers ervaring mee hebben. Verder wat is je doel van het topic , wat wil je weten?

Comment

Als je met Traktor draait dan is de Traktor controller een aanrader, Het is van het product zelf dus reageert hij veel beter en hij is gemaakt voor de nieuwe versie van traktor. Vele mogelijkheden.

Ergo raad ik persoonlijk niet aan, je kan goedkoper en beter Hercules 4mx kopen daar krijg je ook Vdj bij. En de software is aangepast. Je Hebt bij Hercules ook een interne geluidskaart 2 ingangen voor cd speler. Werkt met midi en betere uitgangen dan de Ergo

Is verkrijgbaar momenteel voor 400euro, heb ik al mee gedraait, nice toestel en in Aluminium dus stevig, makkelijk mee te nemen.

Comment

Ikzelf hab de S4 Super apparaat ik verwacht dan ook dat de S2 van gelijke kwaliteit is.
        De ergo ziet er wel ok uit maar komt met Virtual DJ dus zul je een nieuw software pakket moeten kopen (naar mijn mening).

Comment

Werkt met midi en betere uitgangen dan de Ergo
          Hoezo betere uitgangen?

Comment

Working...
          X