Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kontrol X1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kontrol X1

Beste mensen,

ik heb vandaag mijn Traktor Kontrol X1 binnengekregen! YES! maar, nu heb ik het volgende probleem,

Als ik afspeel met Traktor DUO (1) dan hapert de muziek soms (lagg) en valt de muziek compleet weg voor een seconde of 2, dit gebeurt meerdere keren...

Mijn laptop is een is een Packerd Bell Easynote TJ65,
    Intel pentium T4300 processor
    4 GB memory en
    Windows 7

iemand hier een oplossing voor?

ASIO drivers?

Comment

Die heb ik er wel op staan, maar gebruik de Native instruments audio 2 voor mn geluid van traktor... Wat zou ik eventueel met de Asio drivers kunnen doen?

Comment

Als je alleen Traktor laat draaien en de rest van al je programma sluit, doet het probleem zich dan nog steeds voor?

Comment

De ASIO drivers van Audio 2 gebruiken. Vervolgens kan je met de buffer size spelen.
          Maar doe eerst even de test van funkey.

Comment

@ FJ Funkey, heb het net geprobeerd met alles uit en zelfs dan doet deze het nog, niet alleen wanneer ik bijvoorbeeld een andere track laat maar ook gewoon midden in een track wanneer ik verder niks met mn laptop doe...

Comment

Ik zit nu in de audio 2 control panel daar staat het volgende:

Sample Rate: 44100 HZ
              Process Buffer: 256 samples
              Output latency: 9,6 Ms

Comment

Pff dat is erg veel. Dat zou veel minder moeten zijn maar dat zou in theorie alleen maar meer vertraging/hapering op leveren.... (plus boven de 10Ms is hoorbaar met het menselijk oor)

Mischien traktor en drivers opnieuw installeren en zorg dat je de laatste nieuwe versie hebt.

Comment

Working...
                X