Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj cd speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dj cd speler

Hoi!
    Binnenkort komt de Numark N4 hier thuis, en daar past de NDX400 die ik al heb natuurlijk mooi bij. Maar, om toch het gevoel te behouden, wil ik ook alleen met cd's kunnen draaien, gevolg: Ik heb nog een cd-speler nodig. Nu heb ik geen zin om voor het gevoel alleen een hoop geld uit te gaan tellen, hij zal dan ook zeker tweedehands worden, maar welke cd spelers raden jullie me aan?
    Hij moet mp3-cd's kunnen lezen, meerdere hot-cue's hebben en kunnen scratchen (back spin).
    Meer eisen heb ik niet, behalve dat hij tweedehands zo'n 100 euro moet gaan kosten. Aangezien ik bij Bax al wat nieuwe cd-spelers voor 150 tegenkwam met mijn eisen, moet het niet zo lastig zijn om voor deze prijs tweedehandsjes te vinden.

Kunnen jullie me helpen? Als je meerdere spelers weet, laat het maar weten! De kans schat ik toch al niet zo heel groot dat ik één speler los kan kopen.

Bedankt!

Ik zou dan gewoon voor een 2de ndx 400 gaan.
    Dit omdat je deze al een hebt en dus goedkoper is. anders zou je 2 cdspelers moeten kopen wn dan die je hebt verkopen.

Comment

Dat kan natuurlijk ook, maar dat maakt mij niet echt uit. Als het handig is, oke, maar liever loop ik niet het risico dat ik de 3e NDX400 straks niet verkoop...
      Vandaar: hoe meer modellen waaruit ik kan kiezen, hoe beter. Er zal er vast wel eentje tussen zitten die los een cd speler verkoopt.

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
        Ik zou dan gewoon voor een 2de ndx 400 gaan.
        Dit omdat je deze al een hebt en dus goedkoper is. anders zou je 2 cdspelers moeten kopen wn dan die je hebt verkopen.
        Zou ook mijn keuze zijn in dit geval.

Comment

En waarom zou het ook jouw keuze zijn, Mescalino?

Comment

2 dezelfde spelers lijkt mij pretiger werken dan 2 verschillende, alles zit tenminste op dezelfde plek. Je hoeft dus maar 1 speler te leren en je kent ze allebei.

Comment

Tsja, dat maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Maar goed, ik zal kijken of ik iemand met een NDX400 kan vinden!

Comment

Nee maar 2 dezelfde werkt wel fijner.

Comment

Valt wat over te zeggen, hoewel ik zelf vrij snel hieraan gewend zou zijn en zo met één cd-speler en éen draaitafel samen zou kunnen werken ;)

Comment

Van een kennis heb ik te horen gekregen dat ik wel aan een MPX 30 van Gemini zou kunnen komen, wat vinden jullie? Schijnt wel een degelijk spelertje te zijn.

Comment

Ik heb geld overgemaakt, ik verwacht hem een dezer dagen. Houd jullie op de hoogte!

Comment

Working...
                      X