Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ-Mixer gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ-Mixer gezocht

Hallo,

Ik zoek een Mixer die ik kan configureren in Traktor om zowel live alles te besturen en interne opnames te maken waarbij de wijzigingen zoals treble, bass etc worden doorgevoerd in een audio-bestand.

Hoop dat het duidelijk is.

Mijn budget ligt op het moment rond de 200-300 maar het liefst spaar ik nog even en ik kijk dus ook naar mixers in een hogere prijsklasse.

Mvg,

Loran

Behringer DDM4000 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

En anders ga je een flinke stap maken in prijs.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
      http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behr...t-details.html

Bedankt! ziet er goed uit, je mag een duur alternatief ook gerust erbij zetten hoor, maar in eerste instantie ga ik inderdaad naar zoiets kijken.

Comment

Originally posted by Loranzz View Post
        Bedankt! ziet er goed uit, je mag een duur alternatief ook gerust erbij zetten hoor, maar in eerste instantie ga ik inderdaad naar zoiets kijken.
        De DJM-T1 was al als gerucht aangekondigd, maar blijkt waar te zijn! Deze Traktor 2 compatibele mixer integreert perfect met de software. Diverse hot cues zijn direct aan te roepen.

:)

Comment

of deze KLINKY

Comment

Verkeerde topic?

Comment

haha die producten gaan iets boven mijn budget op dit moment

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
                http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behr...t-details.html

de Behringer DDM4000 digitale DJ mixer kan ik dus mbv een midi-usb kabel aansluiten op mijn pc, configureren in Traktor en zo kan ik mijn interne audio opnames ook met mid, lo, high, gain etc aanpassen, dus niet dat het alleen live hoorbaar is, maar dat het ook in de opname terug te luisteren is en dat je niet alles door elkaar hoort omdat je het wilt voorbeluisteren of dat de treble en bass hetzelfde blijft terwijl je het hebt aangepast (ik hoop dat dit duidelijk is want ik ben niet zo heel goed in het uitleggen hiervan)

Comment

Wat je wil(wat ik even snel lees) is niet echt afhankelijk van je mixer maar de software,
                  als je de EQ, Gain en wil manipuleren via midi, is dit wel een fijne mixer, ik heb hem zelf en gebruik hem ook voor midi, vele opties, en mogelijkheden!

het enige wat de DDM4000 doet is data doorsturen via midi, naar "traktor, vdj, of zelfs freestyler"

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
                    Wat je wil(wat ik even snel lees) is niet echt afhankelijk van je mixer maar de software,
                    als je de EQ, Gain en wil manipuleren via midi, is dit wel een fijne mixer, ik heb hem zelf en gebruik hem ook voor midi, vele opties, en mogelijkheden!

het enige wat de DDM4000 doet is data doorsturen via midi, naar "traktor, vdj, of zelfs freestyler"
                    oke, ja wat je zegt klopt wel, alleen ik heb nu een simpel M1 mixertje en die gaat alleen via m'n audio 2 DJ naar m'n laptop maar staat verder niet in traktor geconfigureerd, daar hoor je de besturing wel live maar niet in het opgenomen audio-bestand, tis ook geen midi controller of usb mixertje. Klopt wel een beetje allemaal toch? haha.

Comment

Ben je een midi mixer aan het zoeken of een echte midi controller?

Comment

Working...
                      X