Announcement

Collapse
No announcement yet.

mixer battle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mixer battle

ik weet niet welke mixer ik het best kan kopen
    een behringer vmx300usb of een reloop rmx20 blackfire edt.
    ik heb 2 x reloop rmp 3
    het gaat me vooral om de faders of deze van goede kwaliteit zijn
    andere suggesties zijn altijd welkom

Qua degelijkheid van bouw en faders denk ik dat je met de Reloop wel goed zit.
    Heb zelf jaren met een RMX40 gewerkt en heb hier nooit problemen mee gehad.
    Kwaliteit van de faders is gewoon goed te noemen en de mixer is ook stevig gebouwd.
    De VMX hebben wij hier ook nog in de verhuur gehad, maar die had al na vrij korte tijd (ongeveer 6 maand) krakende faders en kanalen die wegvielen.
    Uiteraard werden deze mixers iets intensiever gebruikt dan de gemiddelde slaapkamer dj, maar de problemen die we met de Behringer hadden, hebben we met de reloop toch nooit gekend.

Comment

Als je zo op degelijkheid wil spelen zou ik als ik Jou was een Dateq kopen. Deze is naar mijn idee 1 van de allerbeste met faders. Zijn nagenoeg onverwoestbaar. Als je het budget er niet voor hebt zou je naar een 2de hands kunnen kijken.

Comment

wat voor mixer zoek je precies?
        een echt battle mixer, club mixer, rack mixer?

als battle mixer met goede faders kan ik je de Ecler Nuo 2.0 aan raden
        als club mixer de Dateq XTC MKII
        en als rack de Dateq LPM 7.4

dit zijn wel mixer met een prijskaartje!

Comment

Misschien moet Bjorn eerst zijn budget eens geven.
          We kunnen hier vanalles naar zijn oren slingeren, maar zonder een concreet budget is het voor ons heel moeilijk om deftig te kunnen helpen.

Comment

ja denk niet dat een dateq er in zal zitten en ik zoek eigenlijk gewoon een mixertje voor op men slaapkamer budget is rond de € 150

Comment

Originally posted by bjorn721 View Post
              mixertje voor op men slaapkamer budget is rond de € 150
              Dan zul je niet erg veel eisen aan je faders kunnen gaan stellen. Je zou naar jb-systems kunnen kijken. Voor het geld vrij degelijke producten. Ook kan ik je aanraden om er gewoon normaal mee om tegaan en er na het draaien een vezelvrije doek over te leggen ( schone theedoek bijv. ) Hierdoor gaat een mixer / fader al langer mee en is een kleine moeite.

Comment

Working...
              X