Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop Digital Jockey 2 IE Led lampjes.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop Digital Jockey 2 IE Led lampjes.

Beste leden van dit forum,

Ik heb sinds gisteren (vandaag) een Reloop Digital Jockey 2 IE (interface edition) geleverd gekregen via Bax-Shop. Ik heb een paar vragen over het geweldige apparaat!

1: Mijn shift button licht niet op. Normaal zou deze wit moeten kleuren bij indrukken, dit gebeurt niet. Ook sommige effect buttons doen dit niet.
    2: Er is een lichte ruis te horen op mijn speakers, hoe kan ik dit wegkrijgen?
    3: De controller heeft 2 compleet zwarte jogwheels, dit is op de foto op de website niet? Nieuwe editie van de controller?

Alvast bedankt!

1: Mijn shift button licht niet op. Normaal zou deze wit moeten kleuren bij indrukken, dit gebeurt niet. Ook sommige effect buttons doen dit niet.
    Heeft wellicht te maken met een verkeerde mapping of instelling, ik denk dat je daarvoor het beste even contact opneemt met de helpdesk, misschien dat er even een Teamviewer-sessie aan te pas moet komen. ;)

2: Er is een lichte ruis te horen op mijn speakers, hoe kan ik dit wegkrijgen?
    Wellicht een aardeprobleem, maar is het echt een ruis of meer een brom?

3: De controller heeft 2 compleet zwarte jogwheels, dit is op de foto op de website niet? Nieuwe editie van de controller?
    In hoeverre wijkt jouw controller af van de afbeeldingen? Het logo ontbreekt o.i.d.?

Comment

Working...
    X