Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ gear kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ gear kopen

Hallo allemaal,

Ik zou graag overstappen van de American Audio VMS4 naar cd spelers van pioneer(CDJ400 of 800).
    Omdat ik een arme student ben, ben ik van plan deze 2ehands te kopen. Nu wil ik graag van jullie weten, waar moet je nou op letten bij 2ehands cd spelers op een fysieke afspraak?

Alvast bedankt!

Laat ze NIET verzenden!!! Maar ga ze gewoon ophalen! Ga ook kijken o de kwamliteit nog helemaal jofel is!

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
      Laat ze NIET verzenden!!! Maar ga ze gewoon ophalen! Ga ook kijken o de kwamliteit nog helemaal jofel is!

Er zal een goeie bedoeling achter zitten, maar ik heb hier vrij weinig aan. zoals ik al zei, een fysieke afspraak. En waar ik op moet letten; dat hij nog van goede kwaliteit moet zijn begrijp ik ook. Ik heb het over knoppen pitch jogwheel etc.

Comment

Oh, sorry verkeerd begrepen!

Kijk of de joghweel niet stroef aan het worden is, dat kan toch redelijk lastig draaien worden. Kijk ook de fader niet stuk is, en of soweiso iets stuk is.

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
          Oh, sorry verkeerd begrepen!

Kijk of de joghweel niet stroef aan het worden is, dat kan toch redelijk lastig draaien worden. Kijk ook de fader niet stuk is, en of soweiso iets stuk is.

Ok! als de jogwheel stroef is, betekent dat dan dat er stof onder zit of zo?
          en hoe kun je merken of de cue en play niet helemaal meer goed zijn?

Comment

Als ze het na een ram niet meteen doen zijn ze versleten.

Comment

Ik zou me niet zo druk maken over een cue of play knop. Die dingen kosten nog geen 10 euro voor 2 van die schakelaartjes. Als je een beetje handig bent is het incl. open en dicht schroeven een klusje van een half uur.

Waar je wel op zou kunnen letten is of de speler na zeg een 15 min al erg warm is geworden ( defecte voeding ).

Ook is het slim om te kijken of de speler snel een cd inslikt / uitspuugt en ook of je dan vrij snel een nummer snel kunt instarten. Als dit langer duurt dan is vaak het lees / laad meganisme niet meer alles.

Daarnaast even kijken of je scherm het wel helemaal lekker doet ( ook als je er lichtjes opdrukt ).

De platter / joghweel controleren is natuurlijk altijd goed om te doen.

Laatste laat de speler ook daadwerkelijk geluid maken. Krijg je rare bij geluiden dan is het sowieso niet slim om hem aan te schaffen.

Een knopje wat niet altijd meteen eve lekker reageert kost meestal maar een paar euro.

Wij hebben bij onze cdj-1000 mk3 ook meteen bij beide een nieuwe cue en play knop erin gezet.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                Ik zou me niet zo druk maken over een cue of play knop. Die dingen kosten nog geen 10 euro voor 2 van die schakelaartjes. Als je een beetje handig bent is het incl. open en dicht schroeven een klusje van een half uur.

Waar je wel op zou kunnen letten is of de speler na zeg een 15 min al erg warm is geworden ( defecte voeding ).

Ook is het slim om te kijken of de speler snel een cd inslikt / uitspuugt en ook of je dan vrij snel een nummer snel kunt instarten. Als dit langer duurt dan is vaak het lees / laad meganisme niet meer alles.

Daarnaast even kijken of je scherm het wel helemaal lekker doet ( ook als je er lichtjes opdrukt ).

De platter / joghweel controleren is natuurlijk altijd goed om te doen.

Laatste laat de speler ook daadwerkelijk geluid maken. Krijg je rare bij geluiden dan is het sowieso niet slim om hem aan te schaffen.

Een knopje wat niet altijd meteen eve lekker reageert kost meestal maar een paar euro.

Wij hebben bij onze cdj-1000 mk3 ook meteen bij beide een nieuwe cue en play knop erin gezet.

super!!! bedankt voor je reactie!

Comment

Working...
                X