Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJM 700 faders krassen in mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJM 700 faders krassen in mixer

Vandaag mijn nieuwe djm 700 ontvangen, na een uurtje mixen zie ik dat de faders krassen in de laklaag :cry: van de mixer. Ik heb hiervoor 10 jaar een Dateq XTC gehad en vorige week KRASLOOS :D verkocht. Kent iemand dit probleem?

Bedoel je de zijkanten van de pinnen, of het faderkapje als je daar te hard op drukt?

Comment

Het is de onderkant van de faderknopje, net alsof dat scherp is en in de laklaag krast.
      Maar het is nou niet zo dat je heel hard moet drukken op de fader om de plaat te raken zodat hij krast. (knopje van de fader krast aan de zijkanten, als je drukt recht op de fader raakt hij de plaat niet)
      Last edited by d0n; Wednesday-21-12-2011, 22:36.

Comment

Ja klinkt bekend. Onze djm 800 heeft het zelfde probleem.

Een voordeel is dat je dit plaatje voor een paar tientjes nieuw kunt kopen.

Verder welkom bij het leed wat pioneer heet. Wij hebben ook een dateq en die werkt al een jaar of 5 probleemloos. Ook de denon van een jaar of 2 oud is geen streep op te zien.

Typisch pioneer kwaaltje dus.

Comment

Wel zonde van je mixer in ieder geval, als hij bij ons gekocht is kun je de helpdesk eens contacteren en contact laten opnemen met Pioneer.

Comment

Ok, dat ga ik zeker doen! Ik baal er wel erg van, de XTC heb ik na al die jaren krasloos verkocht en nu na een uurtje mixen al krassen. Maar het is hoe dan ook een supermixer!!!

Comment

Vandaag bij de Bax-shop geweest. Ze hebben de DJM omgeruild voor een nieuwe!!!
              Super geregeld!

Comment

Jij hebt wel veel pech met Pioneer zeg... ook je niet goed werkende CDJ en nu dit weer...

Comment

Working...
                X