Announcement

Collapse
No announcement yet.

usb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• usb

stel nu ik koop een numark m101 usb en ik verbind die met mijn laptop kan ik die dan gewoon bedienen of moet ik nog een externe geluidskaart kope

Staat volgens mij vrij duidelijk in de beschrijving:

Dit USB-signaal komt vervolgens op kanaal 2 van uw mengpaneel binnen. Om kanaal 1 ook te kunnen benutten kunt u de hoofdtelefoonuitgang van uw computer gebruiken.

Comment

ja maar kan ik dat ook niet gewoon oplossen door een externe geluidskaart te kopen

Comment

Als je toch met een externe geluidskaart gaat werken, zou ik persoonlijk aanraden om een mixer zonder USB te nemen. Je moet anders twee aparte USB geluidskaarten gebruiken en dat wil niet altijd even goed samenwerken.

Dus ofwel neem je een mixer met twee USB-aansluitingen, ofwel een mixer met 1x USB + hoofdtelefoonuitgang laptop, ofwel een normale mixer met een externe geluidskaart. ;)

Comment

Waar mijn optie al meteen zou gaan naar een externe geluidskaart met 2 uitgangen.
          Geluidskwaliteit van de koptelefoon uitgang op een laptop durft nogal eens ruk te zijn.

Comment

ik denk dat ik voor de synq smd 2 ga gaan heeft twee maal usb hoef ik geen externe geluidskaart aan te schaffen en hoef ik mijn hoofdtelefoon uitgang niet te benutten

Comment

Working...
            X