Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor audio 10 ????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor audio 10 ????

heb deze al gepost vandaag maar vraag is denk beter thuis in deze catogorie

Hallo ben in bezit van een laptop met gekoppeld de traktor S4 een pc met gekoppeld reloop digital jockey een cd speler en een draaitafel nou wil ik alles koppelen zonder mengpaneel( gebruik ik toch niet) zat ik te denken aan de traktor audio 10 geluidskaart is dit een goede keuze of zijn er betere mogelijk heden?

Ander topic op slot gezet.

Maar je wil wel zowel de S4 als de Digital Jockey willen blijven gebruiken, of hoe moet ik het zien?

Comment

gebruik mijn name mijn s4 gebruik mijn pc met reloop om af en toe wat sounds te maken als extra deck op mijn s4 en gebruik de reloop als soundcard voor mijn pc

Comment

De s4 heeft toch al 4 decks. Wil je er nog meer?

Comment

Ok ga even precies uitleggen wat ik wil haha,

ik wil een geluidskaart koppelen aan mijn pc daarop ook nog een draaitafel en cd speler aansluiten deze wil ik met een out signaal aansluiten op mijn in kanaal van mijn s4
          ivm audio drops etc hou ik mijn laptop clean en uitsluitend voor mijn s4.
          met mijn computer daar in tegen probeer ik zelf wat muziek te maken met diversen programmas en een midi keyboard. en gebruik ik ook nog mijn reloop om te bewerken.
          wat ik gewoon wil is dat ik dat allemaal met een zeer zuiver geluid kan opnemen met mijn s4 en dus integreren in mijn mixen

Comment

Working...
          X