Announcement

Collapse
No announcement yet.

advies dj gear

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies dj gear

ik heb momenteel een native s4. Wil eigenlijk gaan upgraden naar een allen en heath db2. Wil wel digitaal blijven draaien en via tractor. Wat adviseren jullie? Wat voegt het toe voor mij. Dank

Waarom wil je een fantastisch apparaat inruilen? Niet dat de DB2 slecht is maar ik zie geen enkele meerwarden anders dan dat de db wat kleiner is en volgens mij met alleen een db2 ben je er nog niet...

Comment

wat bedoel je alleen met een db2 ben je er niet (behalve de k2 erbij dan). Bedankt voor je mening iig!!

Comment

en wat adviseer je als ik de s4 hou en mn gear wil uitbreiden (voornamelijk qua effectenbediening/samples etc). x1? Machine? Korg?
        Last edited by visserrp; Thursday-29-12-2011, 21:48.

Comment

Ik zie op de db2 geen opties om je decks te besturen je zou dus Tabletops erbij moeten nemen en dan zit je op 2000 euro alles bij elkaar. Als je dat geld hebt en er aan uit wil geven, be my guest. Ik persoonlijk denk alleen dat het sonde is van je geld.

Als je met samples wil werken en de sample decks op de S4 zijn niet genoeg dan is maschine zeker een optie.
          Vind je de effecten ontoerijkend in de Traktor pro 2 software kijk dan eens naar een Kaos Pad KP3 voor meer of de Kaos Pad Quad. Mijn voorkeur zou naar de KP3 gaan, zeker als je ook de maschine neemt.

Met de S4, KP3 en maschine heb je wel zon uitgebreide en volledige set in handen. En voor minder geld. Dat geld kun je weer besteden voor uibreidings pakket samples voor de Maschine of meer muziek :)

Comment

Hey bedankt voor je advies, je doet mij aan het nadenken. Bedankt iig. N kaoss lijkt me sowieso wel wat!!

Comment

Working...
            X