Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gemini CDJ-700

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gemini CDJ-700

Hallo,

Ik zit momenteel te twijfelen over het halen van een DJ-set.
    Mijn twijfel zit tussen:

Een set (Pioneer) CDJ-350's met de bijbehorende DJM-350, met kist en koptelefoon.

Of een goedkoper alternatief:
    - 2x Gemini CDJ-700
    - 1x Behringer DJX-750
    - Koptelefoon

en dan maar geen kistje.

Prijs verschil tussen de twee is ongeveer 200 euro, waarbij de 700's goedkoper zijn.

Echter, kan ik nergens echt goede betrouwbare reviews vinden over de CDJ-700.

Grootste voordeel van de CDJ-700 vind ik het scherm waarop alle informatie te zien is. Het touchscreen gebeuren had niet persé gehoeven, maar is misschien wel leuk.
    Verder heeft de CDJ-700 effecten die de Pioneer 350 niet heeft en is de speler in zijn geheel groter waardoor je (denk ik) meer het gevoel krijgt dat je op een CDJ-900 (of vergelijkbaar) staat te spelen.

Wie heeft deze speler(s) toevallig al eens geprobeerd en wie heeft hier meer info over?

Ik vind het een beetje lullig om ze te bestellen en later eventueel alsnog te kiezen voor de CDJ-350's waarbij de CDJ-700's weer terug moeten.

Als er overigens betere opties zijn tot 1500 euro: let me know!
    Alvast bedankt!

Kijk ook eens naar een setje van reloop of denon.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
      Kijk ook eens naar een setje van reloop of denon.
      Reloop spelers lijken wel uit het assortiment vertrokken.
      Ze staat in ieder geval niet meer bij de keuze van merk.
      En bij Denon zou het al snel de DN-S3700 worden.

Een voorwaarde die ik er wel aan stel is dat ie USB en midi ondersteund omdat ik het digitale deel niet achterwege zou willen laten omdat daar echt wel toekomst in zit.

Comment

Deze bedoelde ik van Denon.
        Klopt was even vergeten dat reloop (tijdelijk) weg gaat bij bax.

Comment

Ik heb die Gemini CDJ-700 kunnen 'bewonderen', maar vond het wel erg plastic gemaakt. Ik las ergens ook dat ze uitgesteld waren vanwege kwaliteitsproblemen en daarbij las ik ook dat ze bij demo's/shows al meerdere keren kapotgegaan zijn. Ik hoop voor ze dat ze dat echt opgelost hebben, maar ik vond ze persoonlijk erg goedkoop aanvoelen

Zou dantoch voor Reloop of Denon gaan. Reloop heeft een paar hele leuke spelers voor een goede prijs. De RMP-2.5 en RMP-3 heb ik een paar keer geprobeerd en voelen echt wel heel goed, zeker in vergelijking met die Gemini.

Comment

Working...
          X