Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemen met de vms4.1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• problemen met de vms4.1

Beste,
    Ik heb vandaag mijn American Audio VMS4.1 aangekregen.
    maar het testen loopt niet helemaal volgens plan.
    Ik heb de virtual dj LE die erbij zit geinstalleerd op mijn pc.
    Als ik hem dan aansluit op mijn pc gebeurd er niets op welke knop ik ook duw
    Ik kan wel met mijn muis op mijn pc op play duwen maar dan komt er ook geen geluid uit ofzo
    Als ik mijn midi-controler gewoon aanzet beginnen de middilog knoppen te branden maar de rest zoals play enzo blijven uit.
    Als ik gewoon virtual dj open kan ik wel tracks afspelen maar komt er ook geen geluid uit mijn pc

Is er iemand die mij kan helpen ?

alvast bedankt

Misschien dat je hem nog in moet stellen in VDJ.

En qua geluid zal je misschien de geluidsinstellingen op je pc moeten veranderen. Dat wil ook weleens helpen.

Comment

Neem even contact op met de helpdesk als je er niet uit komt en als hij bij ons aangeschaft is, heeft waarschijnlijk inderdaad te maken met instellingen.

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
        Misschien dat je hem nog in moet stellen in VDJ.

En qua geluid zal je misschien de geluidsinstellingen op je pc moeten veranderen. Dat wil ook weleens helpen.
        hoe stel je hem in in VDJ
        en wat bedoel je juist met geluidsinstellingeng van je pc

want ik had al de gewone free version van virual dj op mijn laptop en daar kan ik wel gewoon geluid uit krijgen
        Maar die kan ik ook weer niet besturen met mijn American Audio

Comment

Originally posted by dj_stc View Post
          hoe stel je hem in in VDJ
          en wat bedoel je juist met geluidsinstellingeng van je pc

want ik had al de gewone free version van virual dj op mijn laptop en daar kan ik wel gewoon geluid uit krijgen
          Maar die kan ik ook weer niet besturen met mijn American Audio
          Meestal is dat linksboven in VDJ. En dan gewoon het boekje van je vms pakken en daarin kijken wat ze zeggen over instellingen. En dan dat instellen.

Qua de instellingen op je pc bedoel ik: je pc staat standaard maar op één geluidskaart. En dat is die van de pc zelf. Nu moet je dat gaan veranderen in zowel de pc als vms geluidskaart. Neem ik aan (moest ik namelijk wel met mijn RMX).

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
            Meestal is dat linksboven in VDJ. En dan gewoon het boekje van je vms pakken en daarin kijken wat ze zeggen over instellingen. En dan dat instellen.

Qua de instellingen op je pc bedoel ik: je pc staat standaard maar op één geluidskaart. En dat is die van de pc zelf. Nu moet je dat gaan veranderen in zowel de pc als vms geluidskaart. Neem ik aan (moest ik namelijk wel met mijn RMX).
            Het geluid is gelukt maar ik kan virtual dj nog altijd niet besturen met mijn vms
            Als ik rechtsboven bij virtual dj op config klik komt er dit

Comment

Originally posted by dj_stc View Post
              Het geluid is gelukt maar ik kan virtual dj nog altijd niet besturen met mijn vms
              Als ik rechtsboven bij virtual dj op config klik komt er dit
              http://pictureshare.info/images/0140...7485671049.png
              Dat is mooi!

Oke, dat wil zeggen dat er een nieuwere versie is. Deze kan je 20 dagen proberen of je kunt hem kopen.

Maar als je hem weg klikt zou je gewoon in de config moeten komen.

Comment

zou het kunnen dat ik mijn vdj nog niet met mijn mixer kan besturen omdat de instellingen nog niet juist zijn omdat ik de juiste boxen nog niet heb ?

Comment

Nee het maakt niet uit wat voor boxen je gebruikt, al zijn het pc boxjes.

Comment

In het boekje staat er dat het boxen met een versterker moeten zijn ?
                    en de output is zo met twee draadjes ?

Kan ik er eender welke boxen insteken ook bv met 1 draad ?
                    En op welke settings moet die dan staan
                    Ik heb echt al veel geprobeerd maar niets werkt

Comment

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb waardoor ik mijn VDJ niet kan besturen met mijn vms
                      mijn computer heeft 3.0 usb poorten en blijkbaar is de vms daar niet compatibel voor weet iemand hoe je hier iets aan kan doen ?

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Neem even contact op met de helpdesk als je er niet uit komt en als hij bij ons aangeschaft is, heeft waarschijnlijk inderdaad te maken met instellingen.
                        Zie bovenstaand.

Comment

Working...
                        X