mijn traktor kontrol s4 (die nog maar 1 week oud is) loopt heel de tijd vast en hapert veel ik weet niet of het aan mijn mijn controller of aan mijn programma ligt heeft nog iemand dit probleem en weet iemand hoe ik het moet oplossen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
probleem met traktor kontrol s4
Collapse
X
-
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn muziek hapert ook. Soms tijdens het mixen. Dus wanneer twee liedjes tegelijkertijd draaien. Maar vooral als ik een liedje in een desk wil 'laden'. Haperen is dat dan de muziek onderbroken wordt en gaat stotteren.
Héél irritant. Zo durf ik het in ieder geval niet aan om de traktor op een feest te gebruiken.
Ik heb een HP EliteBook 8540p. Intel Core i5 met 2 Gb RAM geheugen.
Zou genoeg moeten zijn lijkt me.
Kan iemand mij verder helpen?
Groetjes,
Vincent
Comment
-
Wat misschien ook zou kunnen helpen tegen de haperende muziek is de 'multi-core' uitschakelen. Deze staat in traktor onder 'File' -> 'preferences' -> 'Audio setup' -> helemaal onderaan. Het hielp in ieder geval bij mij ;) Verder zou, zoals Mescalino zei, gekeken kunnen worden naar zware applicaties (uitschakelen) om de cpu te verlichten.
Comment
-
beste mensen ik heb ook problemen met mijn laptop/traktor s4
hij hapert als ik muziek aan het in laden ben of aan het mixen ik moet zondag in een groote discotheek draaien weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.
ik heb er speciaal een nieuwe laptop voor gekocht lenovo. 15. 8gb werk. 1.6 hz duo
en nu blijkt hij nog te haperen weet iemand waar dat aan kan liggen.?
want ik ben radeloos.
Comment
-
Al gekeken naar je latency?
Als deze te laag staat krijg je namelijk precies wat je zojuist omschrijft.
Hoger zetten zal hoogstwaarschijnlijk je probleem verhelpen. Anders ff wat cd's branden of een sticky. Als het zoon grote disco is dan zal het vast ook wel een setje cd spelers hebben staan.
Comment
-
Ik heb gister voor het eerst dit probleem ook gehad. Ik draai al dik 2 jaar met mijn Kontrol s4 en Traktor pro 2.5 op mijn Macbook 2,4 GHz Intel Core i5 met 4 Gb RAM. Dit lijkt me i.i.g. zeker genoeg en heb ook nooit eerder problemen gehad.
Gister tijdens het draaien in de club met carnaval begint hij ineens te stotteren. Heb eerst Traktor opnieuw opgestart, maar na enkele minuten weer het zelfde. Toen de gehele laptop opnieuw opgestart, maar na 15min weer. Ik heb hem open geschroefd en het geheugen eruit gehaald en opnieuw geplaatst, maar ook daarna kwam het probleem terug. Hoe kan dit opeens?
Verder weet ik niet zo goed wat Latency en Multi-core uitzetten precies inhoud en wat er verandert, maar ik draai al dik 2 jaar met deze instellingen en werkte altijd goed. Wie kan me helpen? Heb a.s. weekend weer 2 klussen staan namelijk.... HELP!!
Comment
Comment