Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virtual DJ PRO 7

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Virtual DJ PRO 7

Geen idee of dit het goede gedeelte is, zoniet sorry!

Kan je een mix opnemen via Virtual DJ 7? Ik moet namelijk voor een bruiloft een remix maken voor een openingsdans.

Is het mogelijk? Zoniet, weet je toevallig een ander programma wat wel kan?

Of dit met virtual dj kan durf ik niet te zeggen. Een ander programma waar het wel vrij eenvoudig mee zou kunnen is mixmeister. Hier kun je vrij snel en eenvoudig opnames mee maken.

Comment

Mixmeister heb ik er al inderdaad opstaan, echter vind ik het best irritant, dat het programma steeds van die andere bestandjes aanmaakt die werken met mixmeister. Vandaar dat ik vroeg of virtual dj het kan, want die draait gewoon met normale itunes bestanden.

Comment

ik heb zelf nog verzie 5(vind ik toch het fijnst) maar die heeft gewoon een build in recorder netzoals traktor,

maar ja anders gewoon live mixen en dan via pc opnemen of op MD, Dat of DCC:P

Comment

In Virtual Dj 7 kan dat ook. Je hebt 4 tabbladen onder de spelers, die standaard op "browser" staan. Dat is het scherm waarin je zoekresultaten verschijnen.

Naast "browser" staan er echter nog 3 tabbladen, waarvan het rechter tabblad de weinig verhullende naam "record" heeft...

Dit is overigens wel met de standaard skin.

Comment

Anders is het volgens mij nog mogelijk om gewoon audacity te gebruiken alleen zorgen dat je de juiste input selecteerd om op te nemen

Comment

Oke, bedankt. Ik koop van de week Virtual DJ.

Comment

Waarom geen tracktor. Dit bied naar mijn menig meer mogelijkheden. Ook de overige functies zijn naar mijn idee beter en verder uitgewerkt. Opnemen kan er net zo goed mee als met virtual dj.

Ik denk dat je hier in de toekomst meer plezier aan zult hebben.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                  Waarom geen tracktor. Dit bied naar mijn menig meer mogelijkheden. Ook de overige functies zijn naar mijn idee beter en verder uitgewerkt. Opnemen kan er net zo goed mee als met virtual dj.

Ik denk dat je hier in de toekomst meer plezier aan zult hebben.
                  Helemaal waar. Als je het pakket nog moet kopen adviseer ik ook traktor.

Comment

Nu je het zegt, dan kan ik net zo goed traktor updaten. Of nieuw kopen. Bedankt voor de tip!

Comment

Working...
                    X