Announcement

Collapse
No announcement yet.

tijdcode?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tijdcode?

Hallo iedereen :D

Een vriend van me zei me dat tijdcode makkelijker is omdat je geen hele CD-case moet meesleuren enkel 2 speciale CD's en een laptop met virtual dj / serato.
    Kan iemand me wat meer info geven want ik zou dit best wel eens willen proberen.
    Je hebt ook best een externe geluidskaart nodig, deze?

dank jullie!

Ja je hebt een externe geluidskaart nodig naar ik adviseer een complete set zoals:
    Gebruik uw eigen draaitafels of tabletop CD-spelers met dit pakket, bestaande uit een Audio 10 interface, timecode ondersteuning en natuurlijk de Traktor Pro 2.5 software met Remix Decks!

Timecode:
    Een Timecode CD of vinyl stelt je in staat software te gebruiken via je cd spelers of draaitafels. Alle muziek staat op jouw computer en wordt gedraaid door de software. De cd's of vinyls sturen een signaal/code uit, welke de software instaat stelt om manipulaties van de hardware te herkennen, zoals bijvoorbeeld een backspin of het gebruiken van de pitchbend buttons.

Comment

dank je voor je snelle reactie :D
      Die tijdcode lijkt me wel leuk, deze week is binnenspringen bij een lokale dj-shop en eens proberen enzo
      ik ben wel overtuigd! :D

Comment

Ja timecode is het digitale draaien dat nog het dichtst komt bij het "traditionele" draaien.

Comment

Working...
        X