Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ-mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ-mixer

Hallo,

Ik ben al een tijdje erg aan het twijfelen over welke dj-mixer ik zal gaan kopen. Ik had een korg km 202 gezien nieuw voor 200 euro, maar is nu uitverkocht. Nu zal ik dus opzoek moeten naar een andere mixer, het liefst met wat effecten en ook het liefst geen behringer. Mijn budget ligt ook zo rond de 200 euro:p Iemand suggesties?

Groetjes

wil je een specifiek aantal kanalen? of niet?

Comment

Nee hoor 2 is voldoende :-)

Comment

kijk eens op de site van bax? http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/beki...rt=45&limit=15 en blader dan even terug en verder.
        kijk naar de Specificaties van wat er allemaal op zit en zeg dan in jezelf is het dit dat ik allemaal nodig heb ja of nee ;). (is maar een tip)

Comment

Ja dat had ik al gedaan, maar alsnog bedankt. Vind de keus moeilijk en wil wel een beetje waar voor me geld haha. Het ging me meer of jullie nog suggestie's of idd tips hadden, bedankt!

Comment

ik heb zelf de behringer DJX750(vind hem heel goed) sommige zullen zeggen wij zijn anti behringer maar ik vind hem goed. de DJX900 USB staat nu 209 euro http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behr...t-details.html

Comment

nou ik ben zeker niet anti-behringer maar wil wel een beetje kwaliteit, als ik zou gaan voor een behringer zal het inderdaad de DJX900 worden...

Comment

Allen & Heath Xone: 22 koop je bij Bax Music met 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Veel kwaliteit voor relatief weinig geld. Nadeel is geen effecten.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
                  http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/alle...t-details.html

Veel kwaliteit voor relatief weinig geld. Nadeel is geen effecten.
                  Is inderdaad een erg leuke, jammer dat hij zo'n 80 euro boven mijn budget ligt...

Comment

Ja maar is kwalitatief het dubbele van die behringer...

Comment

Gaat waarschijnlijk RMX-20 of 30 worden... Iemand ervaringen? is het die 50 euro meer waard?

Comment

Ik heb de Reloop RMX-30. De 50 euro is het zeker waard, omdat je nl. een kanaal meer hebt.
                        Je bent altijd flexibeler om een extra geluidsbron op je mixer aan te sluiten dan alleen maar 2 cd-spelers of platenspelers(bijv.).
                        De faders vind ik wel fijn lopen, niet te stroef, niet te vlot. Het enige nadeel wat ik kan ontdekken is dat het microfoon kanaal bij op kanaal 1 zit, voor de rest zou ik geen enkel ander nadeel kunnen bedenken!
                        Het is gewoon een super apparaat, voor de prijs vind je niet beter.

Comment

Oke bedankt! Ga ff goed denken, in principe is het niet erg nodig dat "extra" kanaal want ik heb gewoon een pa-mixertje ertussen liggen dus kan daar altijd extra nog aan...

Comment

Een gebruikte pioneer djm400 mischien wat? die vind je op marktplaats mischien wel voor dat geld... (sorry bax, geen reclame voor jullie helaas)

Comment

Bedankt voor de reactie, heb vandaag net de RMX -20 via bax besteld! morgen komt wordt hij geleverd als het goed is.

Comment

Working...
                              X