Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sennheiser HD205- weinig bas!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sennheiser HD205- weinig bas!

Hoi,
    Met een budget van +-30 euro had ik laatst met een stapel cadeaubonnen de Sennheiser HD 205 besteld, omdat het een DJ hoofdtelefoon is en hij een fenomenale 'bass response' zou hebben. Reviews prijzen de koptelefoon ook om zijn hoeveelheid bas voor zo'n ''goedkope'' koptelefoon, dat was echt ongekend voor die prijs. Nu vraag ik me af of er iets mis is met 'm, zelfs m'n 10 euro kostende Philips koptelefoon levert nog (veel!) meer bas. 't Is gewoon een leeg geluid van de Sennheiser, zou ie misschien kapot zijn?
    Vrijwel alle reviews die ik heb gelezen (dat zijn er echt dik 50 geweest...) hebben het over de enorme hoeveelheid bas, en enkele, twee denk ik, hebben het erover dat er geen bas te bekennen is. Zijn er dan misschien maandagochtendmodellen gemaakt?
    Enig idee, terugsturen? Mee terug naar de winkel? Ik heb geen zin om mn DJ koptelefoon een paar weken te missen voordat ze erachter komen dat ie eigenlijk gewoon zo is, eerlijk gezegd...

tja van een koptelefoon in die range kan je ook niet zo heel veel verwachten natuurlijk. Je kan hem omruilen voor een nieuwe het kan altijd een "maandag ochtend" model zijn. Senheisser staan er om bekend om degelijke koptelefoons te maken voor relatief weinig geld.

Comment

Precies,... ik heb iig nog meer reviews gelezen, en mensen blijven positief over ''ears blowing bass response''. Nou, niks geen bas voor mij. Zelfs Flash van Nicky Romero die het hele huis hier doet trillen geeft geen bas.

Comment

Nou, zoveel bass heeft het nummer flash nu ook weer niet hoor.
        Maar ik zou een winkel in lopenen eenzelfde koptelefoon een keer proberen en kijken of hij meer bas heeft, neem een cd van jezelf mee om draaien. Bij een beetje winkel moet dat kunnen.

Comment

Dat is dus het probleem, ik ben van tevoren al in heel wat winkels geweest om 'm te proberen, maar overal zat ie dicht gesealed en mocht ie om hygiënische redenen niet open gemaakt worden. Misschien dat ze bij de MM, in die ongelooflijke rij met koptelefoons, ze 'm hebben staan... Anders zal ik eerst wel Sennheiser mailen, ze schijnen wel een goede klantenservice te hebben.

Comment

Working...
          X