Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat vragen mbt aanschaf controller e.d.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dj-olivier View Post
    Wat misschien ook wel wat: http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html

Zelf ook gehad, klinken best aardig voor de prijs!
    Bedankt voor je reactie!

helaas zou dat de gehele set nogal boven budget brengen. Op advies van Bax heb ik dit gekozen:
    Deze Deluxe Edition van een van de best verkopende DJ/studio monitor is gemaakt om al het goede uit de \'normale\' versie te combineren met verschillende verbeteringen. En voor dit geld krijgt u er ook nog eens twee!

en

Stanton DJ PRO 2000S koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Dit werd mij geadviseerd en vooral voor de hoofdtelefoon leek het mij bij nader inzien inderdaad wel handiger om een betere te nemen.

kabels ontbreken nog, al weer achteraan gemaild. Met deze dingen kom ik al over mijn oorspronkelijke budget van 600-650 euro heen, maar zolang het onder de 700 euro blijft zou het geen groot probleem moeten zijn :)
    mocht ik de 10e voor deze keer wel eens mazzel hebben kan ik alsnog naar wat duurders kijken 8-)

Comment

Originally posted by flessuh View Post
      ok... nieuw dillema er bij...

De Traktor Kontrol S2 is in de aanbieding voor dezelfde prijs als de N4...
      dus nu begin ik nogal te twijfelen wat mijn eerste controller zou moeten zijn zegmar :(

Wat speakers betreft ga ik maar voor de KRK RP 5 G2... deze wordt nogal aangeraden in de meeste gevallen. (helaas kan ik echt geen winkel in de buurt vinden om zelf te luisteren)

dus... iemand tips hoe te kiezen nu?
      Tis net wat je wilt natuurlijk. Wil je met 4 kanalen werken of niet? En gebruik je jogwheels, vind je dat belangrijk? De S2 heeft kleinere jogwheels die ook nog eens meer "naar achteren" zitten, wat te maken heeft met hoe je ze dus gebruikt. Als je serieus jogwheels gebruikt is het prettig dat ze gro(o)t(er) zijn en niet verder naar achter op je controller.

Voor de software hoef je denk ik niet perse de S2 aan te schaffen, je hebt al Traktor Duo...

Kun je hier wat mee?
      Last edited by Dazer; Monday-06-02-2012, 15:22.

Comment

Working...
      X