Announcement

Collapse
No announcement yet.

(Over)stappen naar 4kanaals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (Over)stappen naar 4kanaals

Goedendag,

Ik draai momenteel 2kanaals met Traktor, ik heb 2 cd spelers: Numark NDX800
    en een mixer/midi controller: behringer DDM4000 (4kanaals) en momenteel
    gebruik ik de audio 2 dj, en zou graag naar 4 kanaals over willen gaan.

Ik vroeg mij af wat ik als uitbreiding het best kan doen in mijn geval qua setup, zelf dacht ik aan een midi controller (2kanaals) erbij om de andere 2 decks te besturen, en ik neem aan dat ik daarnaast voor de output een andere audio .. dj nodig heb/of iets dergelijks. Ik wou hier wat informatie halen om dingen op een rijtje te zetten en iets beter geïnformeerd te worden.

Verder wel belangrijk misschien om rekening mee te houden is dat ik graag in de toekomst met een akai of maschine of de opkomende F1 zou willen draaien.

Ik hoop dat er wat nuttige informatie kan worden verstrekt.

Loran

Dus je wil eigenlijk 4 kanalen op je tractor en 2 cd spelers er bij.
    Dus in totaal zou je dan op 6 kanalen komen.
    Of zie ik het nu verkeerd?

Comment

Nee hij wil er 2 voor zijn cd-spelers en 2 voor traktor zoals ik het begrijp... Maar als je een midi controller hebt dan heb je aan 1 genoeg voor traktor.

Comment

Ik bestuur reeds 2 decks in traktor met mijn cd spelers en om nog 2 decks te kunnen besturen wil ik inderdaad één midi-controller gaan aanschaffen zodat het er 4 worden. Mijn mixer is compatible voor 4, alleen weet ik verder niet hoe het met de output geregeld word.

Comment

Gooi dat behrinnger ding uit het raam koop een S4 traktor controler. Verpats je externe geluidkaart en klaar.
          De NDX sluit je aan op de S4 controller en klaar.

Comment

lijkt me een goed initiatief!

Comment

Working...
            X