Goedendag,
Ik draai momenteel 2kanaals met Traktor, ik heb 2 cd spelers: Numark NDX800
en een mixer/midi controller: behringer DDM4000 (4kanaals) en momenteel
gebruik ik de audio 2 dj, en zou graag naar 4 kanaals over willen gaan.
Ik vroeg mij af wat ik als uitbreiding het best kan doen in mijn geval qua setup, zelf dacht ik aan een midi controller (2kanaals) erbij om de andere 2 decks te besturen, en ik neem aan dat ik daarnaast voor de output een andere audio .. dj nodig heb/of iets dergelijks. Ik wou hier wat informatie halen om dingen op een rijtje te zetten en iets beter geïnformeerd te worden.
Verder wel belangrijk misschien om rekening mee te houden is dat ik graag in de toekomst met een akai of maschine of de opkomende F1 zou willen draaien.
Ik hoop dat er wat nuttige informatie kan worden verstrekt.
Loran
Ik draai momenteel 2kanaals met Traktor, ik heb 2 cd spelers: Numark NDX800
en een mixer/midi controller: behringer DDM4000 (4kanaals) en momenteel
gebruik ik de audio 2 dj, en zou graag naar 4 kanaals over willen gaan.
Ik vroeg mij af wat ik als uitbreiding het best kan doen in mijn geval qua setup, zelf dacht ik aan een midi controller (2kanaals) erbij om de andere 2 decks te besturen, en ik neem aan dat ik daarnaast voor de output een andere audio .. dj nodig heb/of iets dergelijks. Ik wou hier wat informatie halen om dingen op een rijtje te zetten en iets beter geïnformeerd te worden.
Verder wel belangrijk misschien om rekening mee te houden is dat ik graag in de toekomst met een akai of maschine of de opkomende F1 zou willen draaien.
Ik hoop dat er wat nuttige informatie kan worden verstrekt.
Loran
Comment