Announcement

Collapse
No announcement yet.

materiaal pech!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• materiaal pech!

hallo! , ik ben de gelukkige eigenaar van 2x reloop rmp - 3 en reloop dmx-40

Nu was ik gister weer bezig en ontdekte bij het gebruik van mijn crossfader ( die ik normaalgesproken niet gebruik ) het volgende:

- Als ik hem naar rechtsschuif Hoor ik deck B
    - Als ik hem naar linksschuif Hoor ik deck A
    > Niets vreemds, maar zodra ik hem te ver naar links schuif > dus helemaal tegen de linker kant dan hoor ik deck B weer.... en dat klopt dus niet. Dit heb ik naar rechts overigens niet > dan kan hij wel helemaal naar het uiterste rechts.
    Nu vroeg ik mij af: Zal ik hem terugsturen naar bax > want heb één jaar garantie. Hoelang ben ik hem dan kwijt? en sinds het begin hoor ik op mijn dmx-40 niet echt iets als ik het effect: ''pan'' vol open zet? klopt het dat dit niet goed te horen is op de dmx-40 en wat doet de ''pan'' functie eigenlijk met het geluid?

neem even contact op met de helpdesk zij kunnen je het beste adviseren hier in.

Comment

Het pan effect zal je signaal laten schuiven tussen je linker en je rechter speaker.
      Dus eerst hoor je alles links, fade hij naar beide luidsprekers om dan enkel door rechts te spelen en weer te keren.
      Het pan effect heeft echter totaal geen effect als je bijvoorbeeld mono uitstuurt want dan hoor je dus geen verschil.

De faders op de rmx-en zijn vrij eenvoudig te vervangen dus als ze hem op stock hebben zou dit normaal niet al te lang mogen duren.

Comment

Working...
      X