Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixer voor tussen 2 CDJ-900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixer voor tussen 2 CDJ-900

Hallo Allemaal,

Ik zoek een mixer voor tussen mijn 2 CDJ-900's.
    De reden dat ik hier een topic plaats is omdat ik niet weet welke ik moet nemen.
    Ik heb op internet zitten kijken. In eerste instantie naar een Pioneer mixer, maar die vindt ik veel te duur.

Mijn budget is ongeveer €500,=

Graag hoor ik suggesties.
    Groet,
    Niels

Een tweedehands Pioneer DJM 400 is ook te duur?

Comment

Ik zou zeggen de djm 350 als je voor pioneer wil gaan. Die zit gewoon binnen je budget.

Liever een ander merk bijvoorbeeld een degelijke ecler NUO 3.0

Comment

Bedankt voor jullie snelle reactie!
        Ik zoek eigenlijk een mixer met 4 kanalen. Sorry dit heb ik er niet bijgezet. Mijn fout.
        Iemand hier goede suggesties voor?

Comment

synq smx 3

Ik was zelf 1 van de eerste die de voorloper heeft gekocht de smx 1.

Voor het geld een erg leuke mixer met mooie mogelijkheden. De effecten zijn zeker wel bruikbaar. Misschien niet zo super strak als de top segmenten maar kan er zeker mee door.

Ik heb er een paar keer mee gedraaid bij het lokale dj battle ( als er net niet genoeg dj's waren of als opvuller om wat meer sfeer erin te douwen. ) Draait zeker niet verkeerd. Alleen in het begin pakte ik nogal eens de matrix source in plaats van de gain. Deze zit namelijk helemaal bovenaan en dit ben ik wel gewoon gewend van me dateq

Comment

Misschien is de RMX-4 wat van reloop, nette mixer voor een goede prijs!

Edit: die sync mixer is wel een mooiere inderdaad!

Comment

Als je niet perse effecten wilt is de DNX 1100 van Denon ook een erg leuk apparaat. Ik heb hier meerdere DNX 1600's en 1500's (zeer intensief) in gebruik en die bevallen me prima.

Comment

Bedankt voor jullie reacties!
                De SynQ SMX-3 is inderdaad een zeer nette mixer, ik denk dat ik daar maar eens verder naar ga kijken.
                Mochten er nog andere suggesties zijn dan hoor ik deze graag!

Groet,
                Niels

Comment

Reloop RMX-40 is een 4-kanaals mixer in de welbekende club mixer stijl... Lijkt zo te zien wel wat op die Synq, maar heeft er in ieder geval nog kill switches bij en is zo te zien zo'n € 100 goedkoper.
                  En anders heeft Numark de IM9, maar dat is wel met iPod dock...

Comment

Working...
                  X