Announcement

Collapse
No announcement yet.

perfecte cd-spelers bij DJM-200

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• perfecte cd-spelers bij DJM-200

Een aantal weken geleden heb ik een djm-200 als mixer gekocht. Ik ben nu namelijk nog op zoek naar cd-spelers die erbij passen. Mijn voorkeur gaat naar de cdj-350 omdat ik denk dat dit toch goed zal zijn daarbij.

Mijn genre zal dubstep/Drum&bass/hard electro zijn.

Weten jullie nog eventueel betere dan cdj-350 voor de prijsklasse 500-650 euro?

Mvg

Het is een DJM-400* mijn excuses voor de fout

Comment

Je geeft eigenlijk al aan voorkeur te hebben voor de Pioneers, dus is het niet zo dat je al gekozen hebt?

Er zijn diverse goede spelers die voor een bedrag zo rond de € 500 minstens zoveel bieden als een CDJ-350. Hangt er vooral vanaf wat je wilt, hoe je het wilt gebruiken. Nadeel van de CDJ-350 vind ik persoonlijk de kleine jogwheels, waar je bij bijvoorbeeld Numark en Reloop voor een iets lager bedrag tabletops hebt met grotere jogwheels. De layout van een Reloop RMP-3 lijkt bijvoorbeeld zelfs aardig op een CDJ-1000, en biedt verder wel zo'n beetje alles wat je in basis nodig hebt om te draaien, plus een beetje meer.

Ik zou zeggen: check eerst wat voor eisen je stelt aan de cd spelers, qua jogwheels, functies en mogelijkheden en kijk dan wat je voor jouw budget kunt krijgen.

Comment

Ik had graag een BPM-LOCK erop gehad dus daarom denk ik toch dat de pioneers een voordeel zijn. Een groot jogweel is niet noodzakelijk. Er zitten namelijk al een aantal effecten op de mixer. Ik hoorde dat Denon bijna even goed was. Is dit zo?

Mvg

Comment

Je kan met dat budget (zo'n €600 per cdj) ook kijken naar een setje 1000 mk3's.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
            Je kan met dat budget (zo'n €600 per cdj) ook kijken naar een setje 1000 mk3's.
            Je kan die toch bijna nergens meer vinden?

Comment

Op marktplaats en soortgelijke site's kan je even kijken.

Comment

Originally posted by Maxime View Post
                Ik had graag een BPM-LOCK erop gehad dus daarom denk ik toch dat de pioneers een voordeel zijn. Een groot jogweel is niet noodzakelijk. Er zitten namelijk al een aantal effecten op de mixer. Ik hoorde dat Denon bijna even goed was. Is dit zo?

Mvg
                Volgens mij is Denon ook prima. Overigens kan de BPM lock onder andere noemers vermeld worden, zoals "key lock" of "pitch lock". En zo zit het op diverse andere spelers en niet alleen de Pioneers :) .

Comment

Working...
                X