Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Djm 700 of Djm 800?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer Djm 700 of Djm 800?

Goedendag,

Ik sta op het punt om mijn huidige mixer, de reloop rmx-30, te vervangen voor een wat proffessionelere mixer.

Nu twijfel ik sterk tussen de pioneer DJM-700 en de DJM-800. Zou iemand mij kunnen vertellen wat er nou beter is aan de djm-800 en of hij waar voor je geld is als je vooral drive-in doet en gewoon leuk wil dj'en.

Voor mij is dus het grootste probleem de prijs en ik wil graag weten wat er nou zoveel beter is aan de DJM-800. Kan iemand mij helpen? Andere suggesties voor mixers zijn natuurlijk ook welkom!

Ik hoor graag van jullie,
    Jurre
    Last edited by Jurre; Sunday-12-02-2012, 22:44.

De djm 800 voelt (wat mij betreft) net wat degelijker aan wat voor mij toch een reden zou zijn om voor de 800 te gaan. Qua functies zit er niet bar veel verschil in, maar dat zal je zelf al wel vergeleken hebben.

Comment

Ben je van plan om in clubs/discotheken te gaat draaien, is het slim(mer) om een DJM 800 of het liefst een DJM 900 aan te schaffen. Simpelweg omdat dit dé mixer is die overal staat.

Ga je lekker drive-innen (zonder professionele verhuur) en neem je zelf je DJ set mee, ga regelrecht voor een DJM 700.

Comment

Zoals citybeatz al aangeeft.
        De DJM 700 voor gewoon thuis gebruik en zelf lekker wat te gaan draaien.
        Wil je gaan verhuren of draai je veel in clubs kan je beter voor een 800 of 900 gaan omdat dit tegenwoordig de standaard is op verschillende plaatsen.

Comment

Allemaal bedankt. Ik ga dan maar eens kijken voor de DJM-700k. Ik ben er nu wel van overtuigd dat de DJM-800 veelm te duur is voor waar ik hem wil gebruiken.

Comment

Working...
          X