Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Als ik zoek vind ik ze vooral op UK sites etc. Dus dan zit ik meteen met shipping en weet ik niet wat ik van de service kan verwachten. Olivier, heb jij misschien een suggestie als CDJ met ondersteuning voor USB stick, of HD?
Het merk is voor ons niet echt een meerwaarde qua assortiment, zijn voornamelijk OEM spelers. De speler die jij noemt, wordt ook door andere merken gemaakt
Dank voor de snelle reactie! Ik begrijp het wel maar die Audiophoney heeft dan weer geen CD slot, beetje jammer. Beetje leuke CDJ's met CD en USB ondersteuning. Dan is het goedkoopste Numark volgens mij.
Ik heb zelf mogen draaien met de ndx-900's van Numark, zijn opzich wel leuke spelers en redelijk stabiel. Het hangt erg van je budget af. De NDX-400's van numark, de reloop rmp 2's? Je zou ook kunnen kijken naar pioneer tweedehandsjes, maar met usb wordt dit al weer lastiger...
Dan lijkt de Numark NDX-400 mij de perfecte keuze.
Past perfect binnen je budget en zijn zeer mooie spelers.
Als je je budget nog een beetje kan opkrikken zou je ook eens kunnen kijken naar de Radius 2000.
Deze is nog iets uitgebreider dan de Numark, maar of je dat wil/nodig hebt zal je zelf moeten uitmaken.
Ik ben zelf niet zo te spreken over de NDX400. Ik ben genoodzaakt er soms op te draaien (een vriend van me heeft ze), maar kan er op de een of andere manier nooit echt lekker mee werken.
Comment