Met €400-€500 kom je net niet aan de Reloop RMP-2.5's. Dat zijn wel degelijke spelers met fijne grote jogwheels en USB. Hebben qua layout ook wel veel weg van de Pioneers, dat vind ik persoonlijk wel een pre. Dus of inderdaad voor die Numark NDX-400 gaan of misschien zoals eerder aangegeven de USB weglaten en dan kun je de RMP-1's bestellen. Of wil je perse cd slot? Want de RMP-1 heeft als enige nadeel dat ze een cd-lade hebben.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kam
Collapse
X
-
Een cd slot zou zeer prettig zijn maar ik twijfel of ik volledig overstap naar tabletop spelers. Even wat nummers op een usb of hd zetten, wat een tijdswinst. En ik heb geen idee hoe snel de spelers zijn met laden van usb/hd maar cd's inladen duurt best lang aangezien ik voor mijn beatmatching ook alle tijd kan gebruiken.
Comment
-
Dat is goed om te weten. Ik denk dat ik voor Numark ga in verband met de prijs, god weet hoe graag ik een Reloop RMP 2.5 setje zou willen. CD, USB, Midi....heaven! Maarja, dan denk ik weer aan hoeveel ervaring ik heb in DJ-ing en dan lijkt het allemaal nog duurder te worden. Even voor iedereen die dit leest. Ik ben nog in de beatmatching stage. Numark set of Reloop. Als Reloop wordt aangeraden ga ik geduldig sparen :D
Comment
-
Originally posted by dj-olivier View PostDat hangt maar net af op welke spelers je dit doet, en hoe de cd's gebrand zijn.
Comment
Comment