Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj Controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj Controller

Hallo

ik wil binnenkort een dj controller met redelijk veel effecten en traktor erbij en ik heb advies nodig wat ik moet kopen ik heb ook uitgangen nodig voor vertserkers en microfoons en cdspelers want ik wil ook gaan optreden ermee
    me budget ligt tussen 300 en 400 ik vond zelf de traktor kontrol s2 heel goed met goed programma maar kan ik daar ook feesten mee geven?numark n4 is ook best goed alleen slecht programma of de Digital jockey van Reloop en dan de Master edition of Interface Editon geef m plzz advies

Ik hoor nog wel van hopelijk wat mensen

Je geeft aan "uitgangen nodig voor versterkers en microfoons en cdspelers". Bedoel je daar niet ingangen voor microfoons en cdspelers mee? In dat geval valt de S2 af, alsook de Interface Edition van Reloop.

Blijven de N4 en de Digital Jockey 2 Master Edition over als ik het goed bekijk.

Comment

Betreft het programma traktor, daar kan je prima mee draaien. Dat gebruik ik zelf ook. Zorg alleen wel dat je een stabiele pc hebt, anders gaat het verkeerd en dan mag ik uit ervaring spreken :p

betreft je controller, je kan de N4 ook gewoon aan traktor hangen, dat is het probleem niet. Je moet dan de knoppen zelf toewijzen of een midi-mapping via internet vinden en die importeren. Persoonlijk zou ik voor de S2 gaan.

Comment

Ik denk dat ik voor de S2 ga en dan koop ik daarbij de Hercules XPS 2.0 80 Studio Monitors is dat goed en dan later nog een mic

Comment

Ja maar verwacht met 4 inch woofers niet te veel bass.

Comment

Dan zou ik als ik jou was nog even iets doorsparen... je zou ook voor de behringer TRUTH-serie kunnen gaan? zijn net een stapje beter (qua spec's) dan de herculesjes.

Comment

Maar de s2 heeft maar 2 kanalen, toch?! Dat zijn de kanalen die je zowiezo nodig hebt voor Traktor. Maar dan heb je dus geen kanalen over voor cdspelers of iets dergelijks.
              Dan zou je de S4 moeten pakken maar dan kom je wel veeeel duurder uit.

Comment

Working...
              X