Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixvibes maya44 usb externe geluidskaart i.c.m. Numark DJ in a Box

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixvibes maya44 usb externe geluidskaart i.c.m. Numark DJ in a Box

Kan ik mijn Numark V4 DJ IN A BOX

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Op de MixVibes Maya44 USB SE externe USB geluidskaart Aansluiten?

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Dank u voor uw tijd
    Last edited by giothedj; Wednesday-25-02-2009, 16:00.

Dit gaat moeilijk worden, doordat je niet kan switchen van ingang. Het wordt dus óf met line-ingang werken (dus door de geluidskaart er aan te hangen), óf met phono-signaal (dus je draaitafels.) Tegelijk kan niet door de afwezigheid van een switch waardoor je kan kiezen welke ingang je wilt gebruiken.

Het beste kun je dus een iets groter mengpaneel zoeken, het handigste is een 4-kanaals, aangezien ik uit je set opmaak dat je via een DJ-programma wilt gaan draaien via je laptop, toch? ;)

Comment

Iets meer info is wel gewenst, waar wil je deze geluidskaart voor gebruiken.

Als het als uitgang is (wat Rick ook al vermoed), dan is een iets grotere mixer wel aan te raden, het is heel vervelend om te moeten switchen tijdens een gig (bovendien geeft dit soms nog een leuke knal of klik, wat niet bevoorderlijk is voor de performance.
      Een aanrader is om een mengpaneel te gebruiken met evenveel kanalen als aangesloten apparatuur.

Comment

Ik wil deze namelijk aansluiten op men laptop

Comment

Ja, maar ga je je mixen opnemen of muziek afspelen via je PC? Dit maakt namelijk het verschil of het goed gaat werken of niet.

Comment

Muziek Afspelen met time code vinyl
            Last edited by giothedj; Wednesday-25-02-2009, 17:03.

Comment

Als je met timecode wilt gaan werken hoef je je draaitafels niet aan te sluiten op je mixer. Echter moet je dan wel nog een timecode-systeem aanschaffen, waar je dan wel je draaitafels op aansluit. Het timecode-systeem sluit je dan aan op je pc, en vanuit je pc sluit je via de USB-geluidskaart de twee kanalen aan op je mixer. (2x2 dus, 2x links, 2x rechts.)

Comment

dus dit zou wel gaan met de Numark V4 DJ IN A BOX

Comment

Dan zou het wel kunnen, echter heb je dan geen extra kanalen meer voor externe apparatuur zoals CD-spelers.
                  Om lekker thuis te experimenteren met time-code is het uiteraard een leuk setje. :)

Maar, ik zei het al, je moet dan nog wel een timecode-setje aanschaffen. :)

Comment

Topictitel even aangepast, zo wordt het duidelijker waar het om gaat.

Comment

Dit zou toch wel gaan en ik citeer:

Ook is MixVibes DVS LE meegeleverd, zodat u gelijk aan de slag kunt met time code DJ-en. Stuur via het tijdcode systeem al uw favoriete MP3's aan met deze geluidskaart in combinatie met de meegeleverde vinylplaat.
                      Dus dit is timecode!

Specificaties:
                      - 4 in- en 4 uitgangen met RCA aansluitingen
                      - 10dB ingang / uitgang niveau (ongebalanceerd)
                      - speciaal ontworpen voor alle MixVibes producten, maar werkt ook met andere producten
                      - optische S/PDIF digitale uitgang met Miniplug aansluiting
                      - microfoon uitgang (1/8" aansluiting) met 60mW versterker
                      - MixVibes DVS LE meegeleverd
                      - 45 RPM timecode plaat meegeleverd
                      - ondersteund ASIO 2.0, GSIF en CoreAudio (4 in- en uitgangen)
                      - ondersteund MME / DWM (2 in- en uitgangen
                      - standaard USB verbinding met PC of Mac
                      - ondersteund Windows 2000, XP en Mac OS X
                      - ondersteund alle belangrijke DJ sofware
                      - ondersteund alle belangrijke professionele audio applicaties

Comment

Aah, daar had ik even overheen gekeken. (Had gekeken bij de Numark set en daar zag ik het niet staan.) Mijn excuses.

Comment

THX Voor Je Mening En Info!

Ik zal waarschijnlijk alles hier bestellen. ;D

Comment

Working...
                          X