Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aankoopadvies versterker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankoopadvies versterker

Hallo mensen,

Ben op zoek naar een goede versterker en vroeg me af of een expert mij een goede versterker kan aanraden voor t/m 200€... Gebruik het dan voor m'n mixer en 2 CDJ's.

Thanks!

Wat voor mixer of CD speler je hebt is totaal onbelangrijk, welke speakers je hebt is des te meer.

Dus: welke speakers heb je (merk/type) en wat is het RMS vermogen en de impedantie van die speakers?

Een goede versterker voor max 200,- wordt wel heel tricky overigens...

Comment

Zou ik even moeten kijken, oude afdankertjes nog iig! Misschien beter om eerst dan nieuwe monitors aan te schaffen en daarna een versterker?

Comment

Als beide aan vervanging toe zijn, kan je beter zeggen wat je budget voor beide samen is. (ipv 200,-- voor alleen speakers, of moet dit ook versterker worden)
        Wil je er alleen thuis mee draaien, oefenen e.d. of ook mee op pad en voor 10000 mensen gaan draaien?
        Wat voor soort muziek draai je voornamelijk?
        Wat gaat voor, kwaliteit van het geluid of het volume?
        Het is namelijk ook een mogelijkheid om actieve speakers te pakken, waarbij de versterker al ingebouwd zit in de luidsprekers, neemt dus minder ruimte in beslag.

Comment

Hey,

bedankt voor het antwoord.
          Vooral thuis draaien ja. Soms meenemen naar een (klein) feest. Ik draai vooral drum n bass/dubstep en soms eens wat electro. Geluid en volume vind ik beide belangrijk. Is er een middenweg? Ongeveer €500 budget voor de monitors + versterker

Ah ok, ja qua ruimte is 't niet zo erg!

Comment

Working...
          X