Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vragen omtrent Rekordbox

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen omtrent Rekordbox

Dag allemaal,

momenteel ben ik mijn collectie middels Rekordbox aan het archiveren. Ik verdeel mijn nummers onder verschillende genres(playlisten). Gisteren ben ik op de helft gestopt en heb geen idee meer waar ik gebleven ben. Kan iemand mij vertellen hoe je snel kunt zien welke nummers(uit de collectie) al in een playlist staan en welke nog niet??? Ik ben bang dat ik tijdens een liveset het nummer niet kan vinden omdat ik het vergeten ben in te delen

Thx alvast!

Er is toch een zoek functie op je recordbox.
    -Als je volgens het alfabet gegaan bent met ordenen kan je zo de laatste letters vinden?
    -Tel de nummers op in je gemaakte playlist en dan in je totale playlist dat cijfer raadplegen?

Comment

Bedankt voor je antwoord Cbaa,

Maar de zoekfunctie per individueel nummer vergt teveel tijd en geeft ook niet aan in welke playlist de track staat.

Op alfabetische volgorde verder gaan heeft voor mij ook geen nut omdat ik elke dag wel een aantal nieuwe tracks toevoeg.

Nummers optellen is ook geen optie in Rekordbox, je weet dan namelijk nog niks..

Inmiddels ben ik er uit dat Rekordbox nog een aantal verbeterpunten heeft. Er zit zelfs geen undo functie op, waardoor ik al een complete playlist ben kwijtgeraakt ;) Laten we hopen op een update!

Comment

Al eens gedacht om een mailtje te sturen naar Hun zelf?
        misschien levert dat iets op in de toekomst.

Comment

Working...
        X