Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj-set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj-set

Beste mensen allemaal ik wil graag binnen een paar maanden gaan optreden als dj wat voor spullen heb je allemaal nodig en welke mijn budget is zoon 400 500 euro ik zou graag direct willen optreden dus alles wat ik nodig heb

Als je nog alles moet kopen dan red je het niet met 500 euro.
    Maar begin eerst eens met wat meer info te geven zodat we jou het beste kunnen helpen.
    Wat voor feesten: bruiloften, house party, schoolfeestjes, verjaardagen.....
    Voor hoeveel man?
    Wil je enkel geluid of moet er ook wat licht bij?

Comment

Nou ik wil hardstyle feesten in clubs en kleine dingen ik weet niet precies hoeveel man en nu eerst alleen de dj spullen mixer en cd splers of mixer en laptop enzo

Comment

de goedkoopste en meest uitgebreide voor dat geld is een goede midi-controler kopen.
        als je met cd wilt gaan draaien ben je gelijk duurder uit.

zelf heb ik ook een midi-controler, en ik vind het wel lekker werken. al je tracks altijd bij je, geen kosten voor cds om te branden etc.

Comment

Kun je met een midi controller ook optreden op feesten

Comment

Zeker. Met een beetje degelijke MIDI controller kun je zeker op feesten terecht. Denk aan een aantal dingen als je deze veel denkt mee te nemen:
            -Beetje degelijke bouwkwaliteit (voel eens hoe zo'n ding aanvoelt, check ook knoppen en faders)
            -Gain op de kanalen lijkt mij geen overbodige luxe
            -Heeft het alle (basis) functies die jij zoekt?

Comment

Bijvoorbeeld de Traktor Kontrol S2

Comment

Ik zou zeggen: oriënteer je zelf goed. Je stelt nu wel wat vragen die je vrij goed zelf kunt beantwoorden als je wat onderzoek doet. Google is je vriend.

DJ Controllers/MIDI controlles zijn juist gemaakt om dat soort dingen te doen. En dat kan (afhankelijk van je wensen en hoe je het wilt gebruiken) met zo'n beetje elke controller die er te koop is.

Comment

Om te beginnen kun je kiezen een midi controller, twee cd spelers of twee draaitafels (ik heb 2 Draaitafels) als 2de koop je een mengpaneel die meestal wel al bij een midi controller zit en voor draaitafels nog slipmaten en als ze er niet bij zitten naalden en cartridges als je voor cd of draaitafel kiest kun je nog een timecode set kopen zodat je geen cds of lps hoeft te kopen mijn set heeft me ongeveer 450 gekost na wat zoeken op marktplaats spullen in goede staat en het bax shoppen als je wilt kun je ook nog mic en headphones kopen:D

Hoop dat dit je heeft geholpen

Dj SNEKFREK

Comment

Working...
                  X