Announcement

Collapse
No announcement yet.

Midi instrument gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Midi instrument gezocht

Goedendag,

Ik ben op zoek naar een sampler of iets dergelijks om m'n set wat creatiever te maken en nog wat meer een eigen draai aan een setje te geven. Ik zoek iets wat ik kan gebruiken als ik met Traktor draai, misschien hebben jullie tips/hints.

Mvg,

Loran

Een drumpad is wel grappig :)

Comment

De Traktor Kontrol X1 is voor samplers en al die andere dingen en voor Traktor en redelijke prijs

Comment

Ik zat zelf te denken aan een redelijk uitgebreid producer apparaatje als bijvoorbeeld de akai APC20, of de Maschine Mikro, of de Ableton Launchpad, maar bijkomende vragen zijn dan weer, is het handig om met Traktor te draaien en bijvoorbeeld samples etc onder een ander programma te zetten zoals fruityloops of ableton, is dat een goeie combinatie van draaien, of is dat weer beter om over 2 pc's/laptopts te draaien..

Comment

Volgens mij is deze heel vet: http://www.djtechtools.com/2011/08/0...ad-one-review/

Comment

of een harware sampler.
            waar de geluiden op een stick staan die in je sampler zitten. die heeft dus geen software nodig.

Comment

Ik gebruik zelf een AKAI MPD32 en stuur daarmee de sample back in Tracktor2 aan, maar je zou ook via Fruity Loops of Ableton Live samples kunnen aansturen door deze midi interface. Tevens gebruik ik de faders om de effecten aan te sturen. Het totaal is super gaaf en heb moeite me vingers er vanaf te houden tijdens het draaien.

Comment

Originally posted by DJ Don Lucido View Post
                Ik gebruik zelf een AKAI MPD32 en stuur daarmee de sample back in Tracktor2 aan, maar je zou ook via Fruity Loops of Ableton Live samples kunnen aansturen door deze midi interface. Tevens gebruik ik de faders om de effecten aan te sturen. Het totaal is super gaaf en heb moeite me vingers er vanaf te houden tijdens het draaien.
                Oke! Ja toevallig heb ik momenteel de AKAI MPD26 op het oog omdat de extra functies op de 32 mij niet hoofdzakelijk lijken :). De samples zijn gewoon te koop/te downloaden neem ik aan? Want ik heb wel vernomen dat Maschine wel met hele toffe software komt die het hele nummer al splitst etc en heel makkelijk schijnt te werken, maar ik geloof dat de MPD26 goed aan m'n wensen zal voldoen! Ook hoor ik veel van de apc20 maar dat is weer mee op Ableton gericht en tevens voor een iets anders doeleinde.

Comment

Working...
                X