Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer BCD3000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer BCD3000

Hallo mensen,

Ik heb een probleem met mijn Behringer BCD3000 midi mixer. Als ik op mijn kamer een beetje aan t draaien ben, zet ik soms wel eens heel even voor de gein mijn discolamp aan. Die is aangesloten op een stopcontact die weer aangesloten is op een schakelaar. Het probleem is nu als ik de lamp aanzet dan stopt mijn BCD3000 met midi sturen. Ik heb dan geen geluid meer en in traktor gebeurt ook niets meer met de dingen die ik beweeg op de mixer. Het nummer blijft doorspelen maar ik hoor geen geluid. Dit gebeurt ook als ik mijn muziek gewoon via iTunes afspeel (gebruik de mixer op mijn Mac). de mixer zit in een stekkerdoos die is aangesloten naast de schakelaar van mijn lamp.

Wie kan mijn helpen of vertellen wat het probleem is.

Groetjes Leon

Je disco lamp niet meer aanzetten, of een stekkerdoos gebruiken die piekstromen of spanningsvallen opvangt.
    Ik veronderstel dat je geen 2 aparte kringen op je kamer liggen hebt.

Comment

bedankt, maar het gebeurt ook als ik me grote licht aanzet voor als het donker wordt in me kamer. het is dezelfde schakelaar (zo'n dubbele) maar wel een andere lamp

Comment

Mensen ik heb het probleem waarschijnlijk gevonden. vanmiddag (do 1-3-12) deed ik weer even me lamp aan om te kijken of mijn mixer weer raar deed. en toen *tak* lamp bleef uit koeling van lamp ging niet aan helemaal niks. lamp kapot :S nu maar even kijken wat het probleem bij de lamp nou is ander stopcontact ook geprobeerd maar nee. even een nieuwe topic starten over dit probleem dan maar :s

Comment

Aangezien je het ook hebt wanneer je je gewone verlichting aansteekt, denk ik niet dat het hiermee zal opgelost zijn.
          Indien het niet met de lamp opgelost zou zijn, kan je altijd eens proberen om met een verlengkabel uit een andere kamer stroom te pakken en kijken wat er dan gebeurt.

Comment

Working...
          X