Announcement

Collapse
No announcement yet.

timecode ergens goedkoop help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• timecode ergens goedkoop help!

Ik ben op zoek naar een timecode systeem compleet graag zo goedkoop mogelijk (hoeft niet van bax te zijn) graag wel in nl te bestellen ik was aan het denken aan deze: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-g...n#!prettyPhoto

Ik heb 2 draaitafels van soundlab en een mengpaneel de berhinger vmx 100
    Mijn vragen zijn
    Kan ik deze aansluiten op als ik het goed heb mijn mengpaneel ( ik heb namelijk nog nooit eerder met timecodes gewerkt en weet niet hoe je dit aansluit)

En aangezien ik niet veel geld heb kan ik ook nog ergens een goedkopere set kopen? Zoals ik al zij hoeft niet bij bax wel een nl site

Alvast bedankt en ik hoop snel wat te horen

Ja dat is gewoon mogelijk om op jou set aan te sluiten.

De master out van je mengpaneel gaat in dat kastje en dat kastje gaat naar je PC/laptop.

Comment

@ Mescalino: Hij wil timecode gaan draaien, niet zijn set opnemen via de computer!

Om vraag 1 van de TS te beantwoorden: Ja dit pakket gaat met jou spullen werken. Op vraag 2 heb ik zo geen antwoord, behalve dat als je het zo goedkoop mogelijk wilt houden dat je toch nog steeds een timecode pakket koopt. Als je alles los koopt (= goedkoper) heb je kans dat het niet gaat werken.

Comment

Ik bedoelde eigenlijk inderdaad niet om op te nemen maar mp3 via pc op een vinyl timecode af te spelen ik heb een goedkopere gevonden:http://www.bax-shop.nl/tijdcode-dj-s...t-details.html

Dit is dus al een 10tje goedkoper kan dit ergens nog goedkoper voor zon soort setje?

Comment

Anders wacht je toch even tot Bax 5 - 7,5 of 10% korting geeft. Over paar maanden opent hun nieuwe showroom, gaan ze vast stunten...

Comment

Gewoon zoals ik uitlegde of mis ik iets?

Comment

Bedankt voor alle reacties als je me nu gelukkig wilt maken met een reactie
              Hoe je alleen maar de site van een timecode set die fatsoendelijk is en met een lagere prijs als de goedkoopste van bax namelijk €195

Comment

Wat je als meest goedkope optie kunt doen;

Omnitronic DDI 4x4 USB audio interface.
                Die kan samenwerken met timecode signalen.

Je kunt bijvoorbeeld van de Virtual DJ website timecode signalen downloaden en zelf branden op CD.

Misschien overbodig maar ik vertel het toch: De Virtual DJ timecode signalen werken niet met andere softwareprogramma's/systemen.

En om volledig te profiteren van Virtual DJ zul je het moeten aanschaffen, dus dat kost je eveneens geld. Maar om het een beetje uit te proberen zou je het op deze manier kunnen doen. ;)

Comment

Andere plaatje werkt niet helaas

Comment

Working...
                  X