Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat raden jullie aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat raden jullie aan?

een paar maanden geleden heb ik een controller gekocht van hercules, om als beginner te leren draaien. Nu ben ik echter klaar voor de overstap naar cd spelers. Welke raden jullie me aan ?

Wat is het budget? Ik kan je prima dit setje aanbevelen, maar zonder budget kunnen wij weinig voor je betekenen.

Comment

rond de 600 euro en ja dat snap ik wel

Comment

ik dacht aan 2x deze http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/...t-details.html

maar voor welke mixer heb ik geen idee, ik had een mixer met effecten

Comment

Met een budget van 600€ zou ik zeker eens kijken naar deze set.
          Heb je wel geen effecten op je mixer, maar als je dat echt wil zal je toch je budget een beetje moeten optrekken vrees ik.

Comment

Lijkt me inderdaad een prima setje!

Comment

Originally posted by rintie View Post
              Wat is het budget? Ik kan je prima dit setje aanbevelen, maar zonder budget kunnen wij weinig voor je betekenen.
              Hij vraagt cd spelers, geen dvd spelers. Maar je punt is duidelijk;)!

Comment

De set van Showtechnics lijkt mij ook een prima keuze. Numark maakt tegenwoordig leuke spullen voor een prima prijs, en met deze cd-spelers kun je ook MP3 bestanden van een USB stick of externe harde schijf afspelen.En dat is toch de toekomst...

Comment

Ik heb naast mijn denon dn 6000 ook 2x numark maar dan de ndx 900 (iets boven het budget van de topic starter) prima spelers voor hun geld, ik vind ze echter niet zo mooi maar voor mij komt het gebruiksgemak en de functies op de eerste plaats en niet hoe ze eruit zien, de set van van Showtechnics is dan een prima keuze met jou budget, ze spelen ook MP3 af en muziek vanop een usb wat mooi meegenomen is.

Comment

Working...
                  X