Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoofdtelefoon!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoofdtelefoon!

Beste mensen,

ik wou jullie hier om jullie mening vragen welke hoofdtelefoon ik zou moeten kopen,

ik wil de hoofdtelefoon gaan gebruiken om te draaien. Hij moet niet al te zwaar zijn en ik wil graag oorkussens die OP (zoals pioneer hdj1000). je oren vallen, en er niet overheen. het draaien van de oorschelpen is niet cruciaal. Mijn budget is max 100€. Geluidskwaliteit is vooral diepe bass, maar wel duidelijke hoge tonen. Ik hoor graag wat jullie aanbevelen!

Coco

ga zelf een keertje naar bax toe, en ga wat koptelefoons uittesten

Comment

Je kAn inderdaad het beste bij een winkel kijken en testen ikzelf heb een koptelefoon met jack 3.5 plug naar jack 6.3 ofzoiets nooit problemen mee gehad sucses.

Comment

Ik heb jaren gedraaid met de Stanton DJ Pro 2000.
        Ben hier altijd zeer tevreden over geweest.
        Het geluid zit goed, voldoende basweergave en aangenaam op de oren.
        Naar deze zou ik dan ook zeker eens kijken moest ik jou zijn

Comment

Originally posted by showtechnics View Post
          Ik heb jaren gedraaid met de Stanton DJ Pro 2000.
          Ben hier altijd zeer tevreden over geweest.
          Het geluid zit goed, voldoende basweergave en aangenaam op de oren.
          Naar deze zou ik dan ook zeker eens kijken moest ik jou zijn
          Dit kan ik alleen maar bevestigen. Ik draai inmiddels al ruim 6 jaar met deze koptelefoon, en nog steeds zonder problemen. De geluidskwaliteit is erg goed, ook op hogere volume's en de koptelefoon zelf is erg stevig gebouwd. Hij heeft bij mij toch echt wel wat te voorduren gehad, maar hij is nog steeds niet kapot (en dat wil wat zeggen bij mij haha;)).

Comment

Ik heb 3 van deze gesloopt in redelijk korte tijd... kan natuurlijk ook aan mij liggen, hoofdtelefoons willen bij mij nog wel eens de grond opzoeken. Werd wel steeds netjes omgeruild door de importeur maar uiteindelijk heb ik toch maar wat meer uitgegeven voor een Senheisser HD 25.

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
              Ik heb 3 van deze gesloopt in redelijk korte tijd...
              Dat moet dan echt wel aan jou liggen :D

Comment

Sensheisser HD 25 ii's worden idd ook erg goed aangeschreven, veel grote namen gebruiken deze nog wel is, zit er zelf ook aan te denken.

Comment

Volgens mij zijn die HD-25's al over budget, als hij aangeeft dat hij maximaal €100 wil uitgeven. Niet duur, wel goede bas, maar niet perse een dj-hoofdtelefoon: Aerial7 Phoenix. In verschillende kleuren te krijgen, moet je leuk vinden, maar wel prima geluid, goede bas en prettige on-the-ear hoofdtelefoon.

Comment

ik heb een reloop rhp-20 beetje over je budget maar echt goed geluid en mooi design als je toch echt niet boven de 100 euro kan zou ik voor een synq hps-2 gaan ook echt een goeie hoofdtelefoon maar de reloop is wel een stuk beter

Comment

Working...
                    X