Je kan natuurlijk ook gewoon op marktplaats een leuke macbook op de kop tikken en kijk of het wat voor je is. Als het niks is koop je een windows bak, als het wel wat is koop je een Apple.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Digitaal mixen
Collapse
X
-
Originally posted by Fallgum View Postals er een virus voor mac is is het gelijk nieuws, hoeveel virussen waren er voor windows? paar miljoen.
De kans dat ik een virusje oploop met Windows is misschien ietsje groter (er zijn er gewoon veel meer), maar ik kan het wel zelf binnen 5 minuten weer oplossen ZONDER dat m'n bank/creditcardgegevens en personalia 7 maanden lang beschikbaar zijn geweest voor de schrijvers van het virus en ik grote kans loop m'n geld en identiteit kwijt te raken.
Comment
-
Originally posted by renevanh View PostHet wordt pas nieuws als er een lek is wat pas 7 maanden (!) na ontdekking gedicht wordt en het virus alleen fatsoenlijk verwijderd kan worden door Apple zelf. Het systeem zit te ver dichtgetimmerd om dat (makkelijk) zelf te doen. Zit je lekker 7 maanden met een best wel linke trojan opgescheept, iets wat Apple ook aardig in de doofpot heeft proberen te stoppen. Genoeg reden om al niet voor een bedrijf als Apple te kiezen.
De kans dat ik een virusje oploop met Windows is misschien ietsje groter (er zijn er gewoon veel meer), maar ik kan het wel zelf binnen 5 minuten weer oplossen ZONDER dat m'n bank/creditcardgegevens en personalia 7 maanden lang beschikbaar zijn geweest voor de schrijvers van het virus en ik grote kans loop m'n geld en identiteit kwijt te raken.
Ik wil hiermee niet zeggen dat het goed is wat apple heeft gedaan, integendeel.
Maar 80 tot mischien wel 90% van alle virussen, wormen, trojans, malware etc is gevalletje "eigenschuld dikke bult".
Maar laten we terug gaan naar waar het in dit topic om ging....
Comment
-
Mensen ik vroeg enkel wat de slechte en goede ervaringen zijn voor je met een Mac of Windows, geen disscusie want die loopt toch eindeloos. Als je met alle 2 al gewerkt hebt zeg dan wat je zo positief vond of negatief maar laat die Mac vs Windows disscusie achterwegen aub.
*edit*Met een Mac vs Windows oorlog ben ik niet wijzer uit geworden, enkel jou mening telt van wat je al overkomen is van voor-nadelen en daar valt niet over te disscusieren.
Last edited by Madrush; Thursday-12-04-2012, 21:20.
Comment
Comment