Announcement

Collapse
No announcement yet.

laptop werkt niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laptop werkt niet

Hallo forumleden,

Ik heb hier een paar problemen met mijn laptop + 2x cdj-2000 en djm-800.

Ik heb hier al een keer een topic mee begonnen maar er zijn extra problemen bij gekomen.

het eerste probleem is dat de muziek soms langzaam gaat dan weer snel en soms zelfs gekraak. dat is zwaar irritant. Hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb al geprobeerd om de harde schijf met muziek te initialiseren met traktor, maar dit helpt niet veel. In het begin deed mijn laptop het gewoon normaal. Maar na 2 drive-in showtjes ging hij raar doen.

Er is ook een probleem dat als ik bijvoorbeeld aan de ''low'' knop draai. gebeurd er in de muziek wel gewoon wat er moet gebeuren, maar in de skinns van traktor zie ik dit niet gebeuren. Hoe kan dat?

Je eerste probleem is waarschijnlijk een latency probleem, je laptop kan alles niet op tijd verwerken en daardoor wordt de muziek langzamer en gaat krakem. Bij Audio setup kun de latency vergroten, dit zal waarschijnlijk het gekraak oplossen.

Je tweede probleem is niet echt een probleem. Je gebruikt namelijk een externe mixer, geen midi mixer. Als jij aan het knopje draait dan veranderd het signaal in de mixer zelf, de mixer stuurt geen midi signaal naar traktor. Hierbij raad ik je aan mixer uit te zetten in de opties, omdat je het niet nodig hebt en het zeker op een laptop veel plek op je scherm in beslag neemt.

Comment

Working...
    X