Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is de beste manier om een mix op te nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is de beste manier om een mix op te nemen?

Hi Jongens,

De titel zegt het al, wat is de beste manier om een mix op te nemen?
    Als je bijvoorbeeld CDJ's hebt en niet met software draait, hoe kun je dan je mix in goede kwaliteit opnemen om bijvoorbeeld op Soundcloud etc. te zetten?

Alvast Bedankt,

Martijn.

Je kunt een lijntje uit je mixer aftappen en via een interface direct op je laptop opnemen, maar je kunt ook een handheld recorder nemen. Iets zoals dit.
    Zoom heeft met deze H1 Matte Black editie van zijn handzame, compacte audio recorder een opvolger uitgebracht die de huidige H1 vervangt. Het binnenwerk is compleet identiek aan de H1 v2. Enkel de kleur en grip is veranderd.

Grotere apparaten kun je ook met XLR en/of jack 6.3 in.

Comment

Bedankt voor je reactie!

Ik draai "nog" niet op andere plaatsen dan mijn slaapkamer dus ik kan ook gewoon een interface kopen, maar wat zijn de verschillen tussen zo'n recorder en een interface? En wat is makkelijker/beter voor mij? ;)
      Ik wil gewoon voor de lol wat mixjes online zetten met een goede geluidskwaliteit :D

Comment

Als het op je slaapkamer is, kun je het misschien beter met een interface voor je laptop doen. Moet je dan wel een keer weg, moet je die hele meuk ook meeslepen. Zo'n handheld recorder is zo gek nog niet...

Ik ben niet thuis in die dingen trouwens, maar er zijn vast gebruikers van die handheld dingen hier op het forum te vinden. ;)

Comment

Ik ga mij ook even verdiepen in die handheld recorders! :D
          Bedankt voor je tip! ;)

Comment

Audacity en dan via je line in.

Comment

Working...
            X