Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cdj 1000mk3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cdj 1000mk3

HEYA!,
    even een kort vraagje over de CDJ 1000MK3.
    Als het goed is zit er een optie op dat je loops kan zetten van 4 beats 2 beats 1 beat 1/2, 1/4, 1/8. Misschien dat het hier niet op zit, maar dan vroeg ik mij af op welke Pioneer het dan wel zit miss de VDJ 1000? of de CDJ2000? Hoor het graag. Het zit igg op de Reloop rmp3, want die heb ik zelf ;)

Dat zit op de cdj 800 mk2 en cdj 850!

Comment

ook op de cdj-2000

Comment

Nee, de cdj 800 mk2 (en mk1) en de cdj 850 hebben net zoals de reloop rmp 3 knopjes waarmee je gelijk een 8, 4, 2 of 1 beats loop hebt. De cdj 1000 en 2000 serie hebben dit niet.

Edit: een cdj 900 heeft dit dan weer wel, de spelers die het wel hebben hebben geen hot cues. De spelers die het niet hebben hebben wel hot cues.

Comment

ik heb ze zelf. er zijn alleen geen knopjes voor.

Stel: je drukt op de automatische 4 beats loop. dan druk je op ''out'' en komt in het scherm te staan 8,4,2,1 enz. dan kan je met het touchpad kiezen.

Comment

Directe loop knopjes: cdj800, cdj850, cdj900

Iets "lastiger" (ervaar ik niet zo): CDJ2000. Daar kun je met de nieuwere firmwares loop knopje indrukken (krijg je 4 beats of bij langer indrukken 8 beats). Daarna dmv de out knop en de needle search strip andere beat lengtes te kiezen.

Comment

Bedoel je met dat langer indrukken de loop in knop?
              En wat bedoel je met de nieuwe firmwares?

Comment

Zie dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=A9VcsXTMR4o

Daar wordt eerst op de 4 beat loop knop gedrukt. Die knop kun je ook langer ingedrukt houden... dan krijg je direct 8 Beats. tevens zie je hoe het in z'n werk gaat met de needle search strip icm loopen.

En met nieuwe firmware, bedoel ik nieuwe firmware. De aansturingssoftware van de cdj's wordt door pioneer nog wel eens geupdate, dan kun je dus je cdj's updaten.

Comment

kan ik mijn reloop rmp-3s ook updaten? , wordt dat op de site bekend gemaakt ofso?

Comment

Working...
                  X