Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor speelt te snel af

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor speelt te snel af

hallo allemaal,

ik ben (net als vele hier) een beginnende dj. Ik heb laatst naar mijn mening de meest simpele midi-controller gekocht die er bestaat: m-audio x-session pro.
    Helaas is m'n laptop kort daarna gesneuveld en heb ik nu een nieuwe.
    Hier heb ik traktor weer op gezet precies zoals ik hem er op had staan.
    Helaas werkt traktor niet helemaal goed.
    hij speelt al de nummers te snel af en het lukt me niet om dit goed te krijgen.
    weet iemand waar dit aan ligt?
    ik ben nog echt een leek, dus graag een makkelijke duidelijke uitleg.

Erik

Je weet dat de buitenste 2 faders (schuiven) van je midi controller pitch faders zijn waarmee je de snelheid kunt aanpassen?

Probeer daar anders eens wat mee te spelen, als je ze in het midden zet zullen de nummers waarschijnlijk op de normale snelheid spelen.

Comment

Ik weet dat die 2 faders daar voor dienen, die heb ik in het midden staan als ik traktor opstart en een track laad. ik kan de tracks ook wel in de juiste snelheid krijgen hier mee alleen dan klopt de bpm niet meer, en als ik dan een andere track probeer te syncen klopt dit niet en lopen ze niet mee gelijk

in ieder geval thanks voor je hulp!

Comment

misschien staat de birtate te hoog voor je muziek.
        ik bedoel dat je muziek misschien een lagere bitrate heeft dan ingesteld staat bij traktor

Comment

Hallo allemaal,