ik wil na mijn verjaardag (20 mei)
wil ik graag mijn eerste dj set aanschaffen.
ik dacht zelf aan dit.
De Reloop Beatmix dj console. (moet met virtual dj) (anders een die kan opnemen).
daarnaast wil ik een goede microfoon kopen
en een goede koptelefoon.
met de microfoon wil ik ook wat meer mee kunnen dan praten meschien voor wat studio gebruik. maar hoofdzakelijk gewoon kunnen praten. (graag een bedraade) (merk liefst senseheiser).
daarnaast een goede koptelefoon ook van senseheiser ook bedraad.
zat ik aan deze koptelefoon te denken.
De Sennheiser HD 215
wat voor kabels heb ik nodig ik ga vanuit deze mixer naar mijn pc en van uit mijn pc naar mijn speakers. (genelec 8020b) (die kabels vanuit mijn pc naar mijn speakers heb ik al)
als er nog geld over is wil ik zo,n wit flikker licht erbij kopen.
wat is een mooie instap voor thuis gebruik en heel meschien op locatie??.
mis ik dan nog wat??
wat levert mijn senseheiser r110 op weinig gebruikt??.
plus dat bedrag heb ik tot maximaal 250 a 260 euro denk ik te besteden. ruimer gaat hem niet worden. (dus dat is exclusief de opbrengst van mijn oude senseheiser).
greets dj donkey kong.
wil ik graag mijn eerste dj set aanschaffen.
ik dacht zelf aan dit.
De Reloop Beatmix dj console. (moet met virtual dj) (anders een die kan opnemen).
daarnaast wil ik een goede microfoon kopen
en een goede koptelefoon.
met de microfoon wil ik ook wat meer mee kunnen dan praten meschien voor wat studio gebruik. maar hoofdzakelijk gewoon kunnen praten. (graag een bedraade) (merk liefst senseheiser).
daarnaast een goede koptelefoon ook van senseheiser ook bedraad.
zat ik aan deze koptelefoon te denken.
De Sennheiser HD 215
wat voor kabels heb ik nodig ik ga vanuit deze mixer naar mijn pc en van uit mijn pc naar mijn speakers. (genelec 8020b) (die kabels vanuit mijn pc naar mijn speakers heb ik al)
als er nog geld over is wil ik zo,n wit flikker licht erbij kopen.
wat is een mooie instap voor thuis gebruik en heel meschien op locatie??.
mis ik dan nog wat??
wat levert mijn senseheiser r110 op weinig gebruikt??.
plus dat bedrag heb ik tot maximaal 250 a 260 euro denk ik te besteden. ruimer gaat hem niet worden. (dus dat is exclusief de opbrengst van mijn oude senseheiser).
greets dj donkey kong.
Comment