Announcement

Collapse
No announcement yet.

Omnitronic dms 1150 VS pioneer CMX 3000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omnitronic dms 1150 VS pioneer CMX 3000

hallo,

ik had een vraag ik heb van beide spelers een goede aanbieding 2e hands.
    maar ik kan niet kiezen.

welke is beter?
    ik wil namelijk niet alleen maar op de naam pioneer afgaan.

groetjes mike

Is een beetje appels met peren vergelijken? Omnitronic staat bekend als cheap ass merk , Pioneer als HET merk (door de meeste mensen not me :p maar het is hoe dan ook kwaliteit). De Omnitronic is een enkele table top speler de CMX is een dubbele 19 inch cd speler (of het moet zijn dat je bedoeld een Setje Omnitronics?).

Geen idee wat de prijs is die je moet voor die Pioneer CMX maar de nieuwprijs draait nog altijd rond de 1000 euro (bij de shops waar ik hem kan vinden) volgens ik zie en zijn tweedehands prijs regio 500 a 700 (maar snel snel gegoogled overigens). De Omnitrnic vond ik nieuw tussen de 380 en de 480 euro / stuk kan dit? Tweedehands niks gevonden op een twee drie maar ben dan ook lui vandaag xD

Hangt er overigens ook vanaf wat je wilt gaan doen. Want ik geloof niet dat de CMX mp3 support heeft om maar al iets te noemen.

In elk geval kan je de technische specs wat vergelijken:

vs.

ehr moet je zelf even googelen op je Omnitronic enige links met specs bij zijn van andere shops dus mag/kan ik niet posten.

Comment

Originally posted by SqueeZr View Post
      Omnitronic staat bekend als cheap ass merk
      Daar heb ik toch zo mijn bedenkingen over. Oke, omnitronic maakt veel budget troep. Maar heb jij de PAS serie ooit gehoord?? Dat gaat toch echt niet meer over budget troep. De AZ serie zit er net iets onder, maar is ook zeker niet slecht.

Maar in deze situatie zal de Pioneer de strijd winnen!

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
        Daar heb ik toch zo mijn bedenkingen over. Oke, omnitronic maakt veel budget troep. Maar heb jij de PAS serie ooit gehoord?? Dat gaat toch echt niet meer over budget troep. De AZ serie zit er net iets onder, maar is ook zeker niet slecht.

Maar in deze situatie zal de Pioneer de strijd winnen!
        Over het algemeen situeert het merk zich toch wel eerder in het low / mid segment en zeker tov. Pioneer :) Nergens gezegd dat ze ENKEL troep maken?

Comment

het gaat allebei om een 2e hands setje.
          de omnitronic is een set van 2.

wat mijn vraag is, waar kan ik het langste mee vooruit.
          ik heb geen zin dat ik over 3 maanden weer zit van ja ik wil meer.
          waar kan ik het meeste uithalen?

Comment

Als je wilt gaan draaien met MP3 bestanden, dan is de Omnitronic iets, want de Pioneer werkt niet met MP3 bestanden.

Je moet je zelf afvragen of je met MP3 draait of niet. Zowel, Omnitronic, zoniet Pioneer.

Maakt het je niet veel uit, zou ik toch voor de Pioneer kiezen. Is een fijne controller, handig in te bouwen in een 19'' flightcase, dus handig voor rackjes. Basic effecten.

Comment

de Omnitronics gaan niet door.
              ik heb met iemand gepraat die ze gehad heeft en hij was er niet tevreden over.
              cd's sloegen over, na 4 uur spelen pakte het geen cd's meer, etc.

ik weet ook nog niet zeker of de cmx het gaat worden, ik weet sowiso nog niet wat het gaat worden, tips?
              het liefst 2e hands rond de 200-300 euro (nieuw gaat dan toch niet lukken, niks interesants te minste)

ik heb nog wel bij iemand een setje CDJ 100s aangeboden gekregen. is dat wat?
              btw 19 inch of tabletop maakt niet uit.

Comment

CDJ-100's kunnen ook geen MP3. Als je goed kijkt op marktplaats vind je toch wel leuke Pioneer CDJ-200's. Kunnen MP3 afspelen en hebben nog wat effectjes erop. Die CDJ's doen het opzich ook goed in de verhuur nog, mocht je dat tzt willen.

Comment

het gaat me niet zo om de mp3.
                  ik heb zitten kijken naar 200's maar ze zijn niet zo lekker in mijn prijsklasse.
                  ik weet nog niet wat ik ga doen.
                  ik ga het allemaal is rustig bekijken. dan kan ik altijd beslissen en mijn budget word alleen maar groter dan. :P

in iedergeval bedankt allen

Comment

ja ben terug bij de eerste keuze.
                    ga zondag een complete set ophalen.
                    een cmx 3000 en een DX 1000.

wel een vraagje, ik las dat de hot cues van de cmx 3000, dat er maar 3 per cd beschikbaar zijn? klopt dit of is het per nummer?

Comment

Working...
                    X