Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw mengpaneel

Hoi allemaal,

ik ben opzoek naar een Nieuw mengpaneel ik wil er een met

4 microfoonkanalen, en 5 of 6 stereo.

Ik heb een budget van 500 tot maximaal 700 euro

Mike Elst

Verder nog eisen/wensen? USB/Firewire, ingebouwde effecten, bepaald aantal auxilaries, subgroepen?

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Verder nog eisen/wensen? USB/Firewire, ingebouwde effecten, bepaald aantal auxilaries, subgroepen?

Effecten zou makelijk zijn maar moet niet, 2 master uitgangen wel

Comment

Optie 1 Tascom M-164

Optie 2 Yamaha mgp12x maar dan wel 2x een mono kanaal naar stereo zetten voor 6x line in

Verder zijn de meeste mixers niet uitgerust met 5 of 6 stereo line signalen inputs. Allen & Heath heeft er wel maar dan zitten er telkens 2 stereo inputs op 1 fader. Of je dat wil weet ik niet. Ik weet niet precies wat je ermee wil gaan doen.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
          Optie 1 Tascom M-164

Optie 2 Yamaha mgp12x maar dan wel 2x een mono kanaal naar stereo zetten voor 6x line in

Verder zijn de meeste mixers niet uitgerust met 5 of 6 stereo line signalen inputs. Allen & Heath heeft er wel maar dan zitten er telkens 2 stereo inputs op 1 fader. Of je dat wil weet ik niet. Ik weet niet precies wat je ermee wil gaan doen.

Ik wil graag een mixer met 3 of 4 microfoon inputs, die tegelijk zijn te gebruiken en er moeten minimaal 4 stereo inputs tegelijk gebruikt worden

Comment

weet iemand of de DAP DarkShade Oxygen iets is?

Comment

Lijkt mij een beetje op een wanne be dateq lpm. De dateq lpm 7.3 heb ik wel heel veel ervaring mee ( zeg maar zoon beetje 2x per weekend ). Dit klinkt en werkt erg goed. Het is dan wel geen echte live mixer maar het geluid van een microfoon is meer dan redelijk of zeg maar heeeel erg netjes voor een dj mixer.

Maar als je de darkshade neemt. Heb je 1 probleem je kan maar 7 inputs tegelijk bedienen niet de 8 die jij wil. Je zult dus ook hier moeten switchen van input voor de faders / kanalen.

Comment

Working...
              X